2011年3月12日星期六

380 萬能煎 Pan 焗盆



 


2010 春季 LC On Sale


最超值、抵買便是這個 30cm 長形萬能焗盆


底面全一物料  Satin Black


可用明火直接煎肉類~ 扒、雞件、腸


再原盆入焗爐烤焗 




 






 


特點是比 Cast Iron 更能盛受高溫乾煎


平日可當煎 Pan 使用


就寫寫 Comment ....又豈止 1 個 Like 咁少


1. 用途廣泛


*可煎脆邊蛋、Scrabble Egg 、薑葱煎雞翼、魚、


煎香腸/午餐肉-----Satin Black 不容易黐底,


尤如一個煎 Pan 用。


* 可製作芥末/香草烤雞/羊架,可煎香外皮 (鎖住肉汁)


再原盆放入焗爐烤焗。


*厚度達 6cm 之高,可當糕盆使用。


2. 面積厚度適中


* 30cm 長度/21cm 寬度,可一次煎 10 多隻雞翼,


且有一定厚度,比售買中的Skillet 更深,


可減少烹煮時熱油四濺的情況。


3. 盛受高溫


* 黑色塗層更能盛受高溫乾煎,能充當煎 Pan 使用。


4.  直接上桌


* 全黑焗盆可直接上桌用膳亦覺大體。


 





 


這焗盆超值價為 $380


親愛的妳們還有沒有 idea 去物盡其用


大家不妨為這超值之選 Brain-storming  吓


明天是最後一天 On Sale....


記緊留意這全黑心水之選


絕對值得購入


 


 


 


-------------------------


值得


 


迪克牛仔


 


曲:黃明洲


詞:廖瑩如


 


*關於你好的壞的 都已經聽說 願意深陷的是我
 沒有確定的以後 沒有誰祝福我 反而想要勇敢接受
 愛到那裡都會有人犯錯 希望錯的不是我
 其實心中沒有退路可守 跟著你錯跟著你走

#我們的故事愛就愛到值得 錯也錯的值得
 愛到翻天覆地 也會有結果
 不等你說更美的承諾 我可以對自己承諾
我們的故事愛就愛到值得 錯也錯的值得
 是執著是灑脫 留給別人去說
 用盡所有力氣不是為我 那是為你才這麼做

Repeat
,,△,,△


 


38 則留言:

  1. 你都好有煮意喎!
    早知唔使買鑊啦 $380幾抵喎,係sogo行都唔見有!

    回覆刪除
  2. 你好厉害选哦!

    回覆刪除
  3. YI, 四方都有 INNER BLACK, 你再中六合彩呀..HAHA..我去3次都沒有見過...我都買左個 BUT 白底...黑底應耐熱些..

    回覆刪除
  4. 我都有見到 Outer 橙 Inner White 嘅 Cast Iron 焗盆,但我其實好想要妳那款Marmite (即內黑塗層) ,這款能盛受高溫煎肉類,有別於 Cast Iron 質料 (只可輕輕炒去水份及略煎肉類底面),絕不能充當煎 Pan!
    我一見到開心到不得了,有如穫至寶嘅感覺 ,這次還遇到素未謀面 Haha ,簡直是同道人,當時全場得 2 個,其他顧客紛紛問我那裏找到,但真是全場得 2 個 !
    所以這次比 Antique Rose Marmite 更興奮

    回覆刪除
  5. 因為我家已太多廚具及煮食煲/pan
    所以一定要諗到廣泛用途/特平/超喜歡嘅顏色/限量版才買 !

    回覆刪除
  6. 其實因為我愛吃
    亦享受煮食過程
    平日很喜歡問人煮食心得
    終日思飲思食咁啦 !
    這款是要開倉才有,全黑更是很少的

    回覆刪除
  7. 我個MARMITE 有點大了, 衰貪心, 想用埋煲湯..因為太大, 煎炒完要用碟載, 不可全煲上...如果比我再選, 我會選FEON 果個26CM...

    回覆刪除
  8. 可惜我家焗爐入唔到30,用途會少左
    我有個22 MARMITE,黑內層,很好用。這次開倉也有26的MARMITE,但白內層,沒吸引力了!

    回覆刪除
  9. 嘩! 你仲勁過人地 marketing, 改名兼有晒 Selling points!
    好 Happy 買到呢隻 380 萬能煎 Pan 焗盆! Thanks X 1000000 !
    我今朝落了少許油在 Pan 上, 然後煎 2 塊方包, 好味過用多士爐焗包塗牛油!

    回覆刪除
  10. 今次開倉你超級幸運,買到咁少有粉紅marmite 同呢個萬能pan,
    今日我都買咗個同你呢個類似功能,1980減到470,超級抵買,哈哈哈,超開心
    超級推薦26cm Marmite(inner black) 樣樣皆能,又夠鍋氣,你都買返個喇

    回覆刪除
  11. 只怪我來得太遲。。。。。。。。。

    回覆刪除
  12. 我覺得妳一家 3 口是適合 7 Lit. 的
    我想用黑底Marmite煲/滾魚湯
    記得呀 So 介紹煲魚湯要有奶白色
    秘技是用1.)薑片起鑊  2.)下魚略煎兩面  3.)用水贊下原鑊至滾起→煲起便是 Milky Colour
    所以 一定要一個可煎魚的鍋, Satin Black 內層可防黐底又要夠大贊水猛火滾起。
    另我想起煮南乳齋,去街市買菜最少都半斤起,若是炒齋則是越多種類越美味吸引,而且我慣用大鑊炒菜,不會多到下不了蓋。
    用大鍋煲湯可以多料些,味道更濃!
    I Like it ! 妳一家 3 口不算大的 !

    回覆刪除
  13. 妳太客氣啦 !
    我都無做過咩!妳夠眼利精靈~ Smart
    係妳望到我拆盒才尋到第二盒
    開倉買嘢是要一眼關七
    妳目標明確 !
    一得手就給我一個 Give Me 5 嘅微笑....
    感覺非常合拍 .......親切
    妳去葡京贏到錢一定唔會再賭下...Good !
    太抵!太實用啦!咪 Brain Storming 吓佢嘅同途!難得有妳這知音人 !
    多謝意見 !新 Gimmick:更勝多士爐的 380 萬能煎 Pan 焗盆!

    回覆刪除
  14. 妳又話唔去!呃人嘅 !咁係咩嚟啫 !引死人啦 ! $470 係咁又煎得兩吓又焗得兩嘢又可上桌嘅圓形盆呢 !
    我等 9 月開倉 $1080 先買丫 !等中第 3 條六合彩 !

    回覆刪除
  15. 有心唔怕遲
     9 月 CWB 富豪見

    回覆刪除
  16. 妳好叻!搵到兩件筍野!
    想請教,我果隻全黑鐵餅 (我覺得我呢隻先似鐵餅),要唔要塗油開 wok?同埋,係唔係白wok燒紅,先放食物去煎呢?

    回覆刪除
  17. 我都覺得自己都幾眼明手快
    要靚嘅有...要實用亦有...
    開倉都買到...乎復何求 ....滿足喇
    妳睇 haha  Blog....佢教人點開鑊
    係應該凍油先落鑊→開火→掃勻油於每一位置→至出煙→ 較中火→下食物→細火

    回覆刪除
  18. 黑色琺瑯,爆炒,滾嘢都得,最緊要抵到爛,點用都唔心痛

    回覆刪除
  19. 買得好...我都買左隻...是白琺瑯,真係好好用...超值...

    回覆刪除
  20. 當年即 (September 2009) 曾飲恨無買小四團在 CWB 富豪 Sale 的 黑水殼  (好及抵) Best Pick,估不到妳已完了我心願 !
    雖然現在有 1 橙色 Round Trivet 及黑色 Oval Trivet
    但至今還很想要一個白色 Round Trivet
    希望 9 月 CWB 富豪有喇
     

    回覆刪除
  21. 英雄所見略同
    多謝 鼎鼎大名嘅LC 班長!首領! 光臨

    回覆刪除
  22. 黑水殼  >>>> 哈哈,俾你笑死我喇   我好想立佢落你個頭度添 我都好鍾意個白色trivet ,甘下次我哋一於掃佢

    回覆刪除
  23. 記得 09 年係富豪啲 Sales 係咁叫架
    「最後一個黑水殼....有無人要?」
    我想要已被人認了頭 .....跟住嘅日子已再無黑水殼....只有橙及紅,依隻好嘢嚟,用嚟炸嘢夠大, Satin Black 可高溫耐熱、不怕污糟留痕!
    一於約定 9 月 CWB 富豪圓夢

    回覆刪除
  24. 我都係09 富豪酒店度買左個 22 黑水殼, 專用黎炸野, 超正! 所以今次一見黑色焗盤就刻"立".
    今次 sale 第一日都見到有黑水殼喎.

    回覆刪除
  25. Queen , 我想問下你今次去韓國搭邊間航空公司吖?會唔會係港龍吖?

    回覆刪除
  26. 識貨吓 !果然係 LC 忠實顧客 !
    當年黑水殼都好多人鍾意 .....
    曾飲恨一時
    但愈買愈多煲就把它遺忘了
    下次都要買番隻傍吓身先 ...
    喂!妳幾時都咁醒嘅 !好掂!
    對 LC Product 暸如指掌...
    講少少就可以搭到訕.....Smart

    回覆刪除
  27. 大韓航空!咩料丫?

    回覆刪除
  28. LC  囖,如果有搭港龍,可以落機之後,講航班&座位資料填form 買下面個套LC 我好鍾意個粉紅色   $490/set 好抵,而家市面升咗到6xx 喇。仲有得免費送貨    所以我而家搵緊邊個最近會搭港龍

    回覆刪除
  29. Feon 妳都好叻!
    對 LC Product, Promotion, Price 都咁熟行情
    $490 真係抵喎!仲係最搶手嘅色
    呀 TST Citysuper Sales 話這隻色斷貨很久
    係農歷年前才返貨...但已 + 了價
    可惜.....至到幾時呀?

    回覆刪除
  30. 估計3月底,所以要快搵人 http://downloads.dragonair.com/ka/duty_free/Home_Delivery_2011Q1.pdf

    回覆刪除
  31. 我下次都要醒目d,留意下d黑裏的product先!

    回覆刪除
  32. 黑色係好嘢嚟架
    不過我們經常被五顏六色充薰頭腦
    LC Product 真係要 Colourful 的有 ...要 Fancy 嘅有 ....要高貴大方都有 ....要沈實耐用亦有 .....要和諧調和都不乏 .....總有一款令妳心動啲,更甚是令人泥足深陷!
    我係喜歡妳的白色 Round Trivet ...有白色 Lace 感覺
     

    回覆刪除
  33. 真係抵 !終日攪到人心癢癢 ....快啲諗辦法啦!

    回覆刪除
  34. Queen , 玩得開心d   影多d靚相我哋睇吖

    回覆刪除
  35. 多謝!好丫!返嚟揾妳吓!

    回覆刪除
  36. Thanks for sharing 但背景mp3可否預設是停播?

    回覆刪除
  37. You're Welcome!
    可以 So Easy!
    你可自行在自己個 Control Panel 調較 Mute 囉 !

    回覆刪除