2011年3月10日星期四

擁有一只鍋~ 瑤柱肉碎炆節瓜



 


一年兩度的 LC On Sale


Sleeping Day~今早準時 11 時前到場


就給我遇見 & 擁有一只鍋


本來不想再買鍋子


又怎能抗拒


Sales 話:妳好好彩找到 Antique Rose Marmite


全場得幾個咋




 






 


太開心要即日開光煮晚餐


瑤柱肉碎炆節瓜


好好味


今日節瓜居然 $12/斤


菜販話平咗....今早 $18/斤


因得海南島有節瓜喎........有無攪錯



 






 


Blogger 們都有興趣我買啲咩


係咁多啫



 






 


無心機影相


我好攰......好耐無 Lying down


今晚要早抖





 


-----------------------------------



無心睡眠


 


張國榮


 


作曲:郭小霖


填詞:林敏聰




 


*憂鬱奔向冷的天 撞落每點小雨點
 張開口似救生圈 實驗雨的酸與甜

捲起心愛的香煙 弄著腳底的軟墊
酒醉與心碎心碎溝起污煙一片

WHOO-OH-O 無心睡眠
 WHOO-OH-O 腦交戰

#踏著腳在懷念昨天的妳 夜是滲著前事全揮不去
 若是妳在明日能得一見 就讓我在懷內重得溫暖

△憂鬱奔向冷的天 活在我的心裡邊
 始終只有妳方可 令逝去的心再甜

Repeat Once,
,,






 






 


44 則留言:

  1. 111111
    Antique Rose Marmite 好靚仔呀!Good pick!幾大同幾錢?
    我都係11點左右到,又同妳緣慳一面

    回覆刪除
  2. 22cm ....$950
    妳可能係我附近行過喎.....

    回覆刪除
  3. 我 12點,我行左好多個圈,都係冇乜野買!妳今日時運高,好多野番貨,聽聞琴日去就乜都冇呀

    回覆刪除
  4. 我係話我12點走...可能踫撞過妳 tim

    回覆刪除
  5. 都係嘅!不過去襯 LC Sale...掂都有啲揸拿
    妳都好收穫....仲有藍花煲...
    令人振奮 LC Cookware

    回覆刪除
  6. 我好專心揀...
    每層每格都掃幾次
    我無咩望人囉 .....我諗係隔離都有可能

    回覆刪除
  7. 呢個Marmite 係我舊年開倉最想買咖
    你哋兩個可能同場爭過嘢都唔奇啵

    回覆刪除
  8.  點解你唔call 我
    我買咗 30 Cm Rectangular Dish (全黑生鐵)---- 但佢底面都係這 Material ---咁奇怪,咁味全黑囖

    我呢個係加勒比海藍色吖,不過白色琺瑯

    回覆刪除
  9. 無錯係 E 個!
    今日最多橙色
    底面都係同一 Material
    全黑 (可當 Pan 用)
    我以為妳無心戀戰....
    Happy 個 Blog 留言話明天大量返愛

    回覆刪除
  10.  我講下咋,唔買喇。
    我從美國amazon 又訂咗d pot & jar 好得意咖,因為有親戚返,所以省返運費

    回覆刪除
  11. when i got there last night, there was not much choices left already, i ended up taking home a Dune colour risotto pot and a meat loaf pan.  Good for you!  I thought you would not buy anymore of antique rose!

    回覆刪除
  12. 咁今年我代妳買喇!
    相信妳唔會同我爭....亦都唔希罕
    因為妳已有 24 Cherry Red Marmite as ( Inner : Black)
    Happy Everyday 好好人 ...應該唔夠我嚟

    回覆刪除
  13. 我 都覺得妳有大計劃
    好鬼靚....放調味架就夠醒神
    妳買 E 4 個丫...幾錢一個?
    紫色同黃色最靚....妳們真本事...
    中美法英都揾到嚟買
    一係親身去...代買....郵購....無所不能

    回覆刪除
  14. Antique Rose Marmite 好靚呀.....你真係很lucky.......

    回覆刪除
  15. Which size of your Dune colour risotto pot ?
    Meat Loaf Pan Good Pick !
    I always think  I would not buy anymore of LC Pot, not only the antique rose colour more....but sometimes lost of control !

    回覆刪除
  16. 係呀!得幾個浮游係場到
    啲 Sales 都幾好戲 ,個個見到妳拎住就講:
    「妳係邊到揾到架!得好少喎!」
    另一個 :「嘩!依個妳都揾到!好少咋!妳唔好放低!」
    「依個係日本限量版!係開倉先有架!$950 好抵」
    我就係咁懷住中咗六合彩嘅心情欣然比錢

    回覆刪除
  17. hahaha..... 咁多年嘅戰利品,你都可以開倉囉。

    回覆刪除
  18. 啲 Sales 都幾好戲 >>>> 睇你的描述都好有畫面,哈哈笑死我喇
     

    回覆刪除
  19. 哈哈,我真係中咗LC毒癮吖 ,呢d全部美金24.9/pc
    原來amazon.cm 可以寄黎香港咖。好似呢d 買3個以上,大約運費美金9/pc,ok 咖
    http://www.amazon.com/Creuset-Stoneware-16-Ounce-Grape-Cassis/dp/B003V8A21A/ref=sr_1_fkmr1_3?ie=UTF8&qid=1299850260&sr=8-3-fkmr1
    Happy everyday 話想見你吖,等你返黎,可唔可以抽個時間出黎坐下

    回覆刪除
  20. 我邊夠班吖 !
    好多 Blogger 嘅收藏令我嘆為觀止 !
    我唔買架啦!
     

    回覆刪除
  21. 佢哋嘅服務真係好
    令妳有中獎嘅感覺
    但佢話 :「妳係邊到揾到架?」
    ...hehe 有啲誇囉!睇場有咩可能唔知
    不過佢哋真係依度放啲...過度放啲
    Anyway....我每次揾佢哋介紹吓....都會講到幾味我煮吓....昨晚『瑤柱肉碎炆節瓜』都係 Citysuper 個 Sales 嘅 idea 嚟 !
    總括戲好服務周到 !
    令我駛$但有行運 Feel
     

    回覆刪除
  22. 嘩!妳真係有計劃喎
    繼日本橙花之後,又一巨作!
    咁都唔係貴....為HK$200/個....郵費都 acceptable
    平過日本好多!
    好呀!要等我去完濟洲返嚟揾妳哋吓

    回覆刪除
  23. 簡直係比好多煲、碟、盅、盆壓住.... .
    無醒過

    回覆刪除
  24. 因為妳已有 24 Cherry Red Marmite as ( Inner : Black)>>>> 呢位圖哦女同學仔,你又記錯我個marmite 系 橙色 26cm 吖)))))))))))  
    Happy Everyday 好好人 ...應該唔夠我嚟  <<< 佢改咗名喇,叫 Shopping everyday 吖  佢超級好人幫我都搶咗d stoneware

    回覆刪除
  25. 總括戲好服務周到 !
    令我駛$但有行運 Feel <<<< give u 5555555555555  未系雖然使錢,但使得開心,抵我對Le creuset 咁專一。唔似另外個S牌,貼錢買難受,no way

    回覆刪除
  26. 恭喜妳有咁多戰利品!!
    Anti Rose Marmite 係上次 mega sales 都係好少, 今次應該係l極少, 真係行運呀!!

    回覆刪除
  27. 原來隻好嘢係 26 marmite 系 橙色
    咁又錯一條...激死
    如果我買我都係買橙色......
    妳又話妳自己無橙色...所以買個南瓜色.....
    不過又唔到 Style....係咪啫
    嘩 ! Shopping Everyday 又去咗掃貨.....仲同妳搶咗 D Stoneware. ....佢明明出晒 Blog 話收兵,又話要粉碎" Happy Shopping Everyday"
    女人真係信唔過,我諗我唔夠去嚟喇!
     

    回覆刪除
  28. 佢哋幾好架....服務態度好
    我買煲買碟都幾奄尖.... 要 0 Defects...
    記得買孖心 (大小 Set) Plum Colour
    呀 Citysuper Counter Sales 比好多個我揀
    揀唔到就同我 order 一set
    不過我前年農歷年去 Apita 買 Staub Pumpkin 煲 & Teapot.....個女仔 Sales 都好好服務...話同我揀個最少 defects 送貨比我....真係 no problem....
    5555555
     
     

    回覆刪除
  29. Nice to meet you!
    我係第二次憑貨品認出 Blogger!
    係有運行...妳仲買咗咩...
    我哋現有 3 樣相同喎....

    回覆刪除
  30. Shopping Everyday 又去咗掃貨.....仲同妳搶咗 D Stoneware. ....佢明明出晒 Blog 話收兵,又話要粉碎" Happy Shopping Everyday">>>> 死喇,如果俾everyday 睇到,實鬧死我!要幫佢澄清下,佢唔係又去掃貨,係第一日已經幫我買咗咖,哈哈

    回覆刪除
  31. 我仲以為佢又派隊兵去搶 Stoneware...
    咁妳搵佢搶咗咩啫
    妳哋兩個真係 LC Superfans...
     

    回覆刪除
  32. 咁妳搵佢搶咗咩啫 >>>> caribbean 焗盤& lavender 盅仔
    妳哋兩個真係 LC Superfans...  >>>> 喂!靚女! 你唔好意圖掩飾自己的瘋狂行為啵 ,好似你自己收工情願唔睡都去掃貨,仲連續去兩日添
    我先去咗一次咋,所以你super d
     
    Caribbean Blue

    回覆刪除
  33. 今日好得閒, 因為唔使去探 LC, 好乖係屋企幫焗盆玩焗油, 希望將它變成易潔盆.

    回覆刪除
  34. 我已用過一次炒蛋...煎腸仔
    $380 可當煎 Pan...可作焗盤......非常超值
    等我得閒都同佢焗吓油

    回覆刪除
  35. 妳....妳....妳 專揭人私隱 ......
    我去睇定先之嗎!去 3 日好多咩!
    做人要睇清楚諗清楚...目標明確丫嗎 !
    咁妳究竟買咗幾多個 23 Cm 焗盆啫
    咁又幾多個 Lavender 盅...Cassis 盅
     

    回覆刪除
  36. 樓下的回應超精彩!我地呢班敗家天后只要講到敗家,真係有排講。
    老話語:係你0既始終係你0既

    回覆刪除
  37. 哈 咁都要付出應有的價錢、心機及勞力嘅!

    回覆刪除
  38. lee隻都比你搵到,確係勁....

    回覆刪除
  39.  LC Sales ...現場買手...話難揾都唔多信
    成層樓都話難揾 Antique Rose Marmite
    都話 Lucky....今日班長都讚勁
    攪到人哋飄飄然起嚟添

    回覆刪除
  40. 咁都俾你買到,正呀! 我add左你做blog友仔,大家交流下丫。

    回覆刪除
  41. 係呀!我都好鍾意丫 !感覺這個春季有運行 !
    好呀!得閒嚟一齊研究吓....比啲意見吖!

    回覆刪除
  42. 我又係响你同一日買倒哩一隻啊~~!!! hehe~~~~~

    回覆刪除
  43. 相認 我們都是幸運兒!
    可能又係得兩個咋

    回覆刪除