2011年3月4日星期五

炒韓國年糕



 


是日午餐~ 炒韓國年糕



 





 





 


 



Kenny G~ 我只在乎你


14 則留言:

  1. 真係好心機喎,做個好吃的獎勵自己!

    回覆刪除
  2. 似乎多過年糕呀!

    回覆刪除
  3. 炒韓國年糕既簡單又易做
    我都係跟同事的用料試做
    今次忘記浸冬菇切絲....可想會更惹味
    用了雪櫃剩下的三色椒
    味道好...但色不夠...我只用蠔油炒
    是否要 + 啲老抽 + 色呢

    回覆刪除
  4. 將雪櫃清一清...
    啲魚滑買咗 $10 都咁多
    旺菜都係 Half 咋....
    我覺得唔多夠色呢

    回覆刪除
  5. d魚滑你買生or 已經煎好個d 吖
    你呢個版本清雪櫃之餘,又多d蔬菜,好健康呢

    回覆刪除
  6. 喜歡呢個炒雜錦!我雪柜都有一包年糕要清呀·!

    回覆刪除
  7. 我去街市魚檔買已攪好及調了味的魚滑,
    回來只需用平底鑊壓平煎餅→切條便可,
    比用瘦肉還要方便吖 !
    係呀!要多吃不用顏色的蔬菜就最好 。

    回覆刪除
  8. 我係 Supermarket 買的,
    Promoter 介紹話韓國年糕比上海年糕好,
    因不是用糯米做,
    所以不會因食糯米引起風濕骨痛及胃痛喎!
    不知有無關係...計我話最緊要好味就真 !

    回覆刪除
  9. Queen 都喜歡弄二味,我就今晚吃也餸看這個網站 http://www.xinshipu.com/
    偷師

    回覆刪除
  10. 我去街市魚檔買已攪好及調了味的魚滑>>> 我都係咖,但我鍾意返屋企加D咁多鹽再攪多幾下or '達'多幾下,d魚餅剪出來仲彈牙

    回覆刪除
  11. 多謝你嘅介紹 !
    我睇咗喇 !
    這個網頁的好處是可從食材揾食譜
    即可因事制宜...
    即因應天氣、時令、季節當造及市價買食材
    不會為食譜找不合事宜/季節的材料
    就如這季節找青蜜瓜 ....不合乎成本效益!
    這裏可從買回來的食材再找歡喜的食譜
    實在不可多得....
    估不到你也是煮食人

    回覆刪除
  12. 係呀!妳覺唔覺 + 果皮茸的魚滑好好味...
    我家的是 + 果皮....I Like It

    回覆刪除
  13.  + 果皮茸的魚滑好好味>>>>>>like!

    回覆刪除
  14. 555555.....口味相同..Yeah!

    回覆刪除