2011年3月26日星期六

Stella McCartney Tea@MO Bar/The Landmark Mandarin Oriental H.K.



 


25-3-2011


放工後趕往中環 High Tea


今次是朋友一早 (三星期前) 電話預約好


置地文華東方酒店旗下的 Mo Bar




 






 


與英國設計師 Stella McCartney 攜手合作


在三月期間推出全港首創的有機素食下午茶



 













 


環境舒適~ Relax



 






 


自選 JING tea 或咖啡



 






 


我愛的 Jasmine Tea



 






 


朋友的伯爵茶



 






 


彷如一件藝術品的座地 Tea-set Stand



 






 


很有氣派的


真想 360° 環迴拍下它



 












 


頂層:玉桂蘋果批........


中層:葡萄乾烤餅配忌廉、自製有機果醬


底層:紅菜頭脆餅、全麥飽、羊乳酪三文治.........
















 


很美味的 Scones 配上自製有機果醬



 






 


這是三層中我最愛的熱 Raisin Scones


Cream + Home-made Organic jams 愛死



 






 


這層以甜點為主~甜了一點



 






 


這個以 Stella McCartney Label 作點綴的是佛手糕點



 






 


注入了 Stella MaCartney  2011 年春夏服飾系列的色彩



 






 


仿效她在近年設計系列中採用柑橘圖案的傾向


表現春天氣息



 






 


除了三層 Tea Set 外


還有自助杯子蛋糕甜品


"Stella McCartney inspired cupcake buffet"



 






 


揉合了斑爛的生果圖案~2011 Spring Collection



 






 


Cup cake Buffet 最愛的


特別為 Stella McCartney 而設的杯子蛋糕


散發濃厚而獨特的英倫品味



 






 


顧客可獲贈由 Stella McCartney 送出的禮品包乙份



 






 


內有 Stella in Two


*Moisturising Body Milk/50ml


*Eau de Toilette/7ml



 







 


$220 便可品嘗如此有質素美食




 


Event Details
Event Name: Stella McCartney Tea at MO Bar
When: Throughout March
Where: Landmark Mandarin, 15 Queens Road, Central
Time: 3:00-5:30pm Daily
Price: $200 (plus 10% service charge)
Reservations: call 2131 0077 to reserve your space


 



 


---------------------------------------



咖啡



張學友



 


作曲: 黃韻玲
作詞: 何啟弘





*太濃了吧 否則怎會苦的說不出話
 每次都一個人在自問自答
 我們的愛到底還在嗎


已經淡了吧 多放些糖也很難有變化
 不如喝完這杯就各自回家
 別坐在對面欣賞我的掙扎 *


#一場失敗的愛情像個笑話
 熱的時候心亂如麻
 冷了以後看見自己夠傻
 人怎麼會如此容易無法自拔


一場無味的愛情像個謊話
 甜的時候只相信它
 苦了以後每一句都可怕
 人怎麼會如此難以了無牽掛 #


Repeat *##






 


14 則留言:

  1. WoW 好正 ,仲有禮物收  

    回覆刪除
  2. cassis 痰罐仔我有多一隻出黎,你要唔要吖?定係你一定要一對吖? 等你覆我

    回覆刪除
  3. 真係求之不得喇!留番 Quota 買其它色...Thanks!

    回覆刪除
  4. 我朋友都約我去,但我記得個主題好似係素食的,所以無去到啦!
    好味嗎?

    回覆刪除
  5. 其實我麻麻地甜品
    佢頂層比較甜.....及膩
    Scones mixed with cream & organic jams 就好好味
    不過我都係一個不折不扣的中國人
    我愛一盅兩件....蝦餃、燒買、腸粉、粥多啲
    但偶然一次見識吓也是不錯的選擇
     

    回覆刪除
  6. 係吖!份禮物都唔錯....都幾吸引

    回覆刪除
  7. OK!!! 食Tea ,我最在意scones 得唔得,呢度好似都唔錯,可惜得3月有,冇機會喇,下次記得早d單聲我知喇 你幾時得閒meet 我同happy shopping everyday 吖

    回覆刪除
  8. 最 都係 Scones and jam,仲有野拎番屋企用,正!
    但 throughout March....
     

    回覆刪除
  9. 其實平日都有
    只係置地東方文華間中會同品牌做吓 Crossover
    原來都試過 Marc Jacobs, Chloe .......
    如果唔介意依啲的話....平日都可以試
    我都係朋友 Call 我去先知....
    下次有咩飲食....廚具好嘢一定通知妳同樓下"Feon"
     

    回覆刪除
  10. 一定一定!
    我未有 4 月 Duty....出咗再約妳哋

    回覆刪除
  11. 你好! 想問一下第一幅照片是用什麼 software 做出來的呢? 很有即影即有效果 (I mean, 圖下面可以寫字)

    回覆刪除
  12. 係 Picnik  !Simple & Easy!
    No need to download the software!

    回覆刪除
  13. 感謝! 沒介紹錯, 真係Simple and Easy. 剛剛做了一幅polaroid, 掂呀!

    回覆刪除
  14. 唔駛客氣
    啱用就好啦

    回覆刪除