2011年3月28日星期一

木瓜 2 食


 


早春時節 寒冬剛過


陽氣上升 但天氣仍乍暖還寒


親愛的一早一晚要小心身體以免著涼


湯水宜用較清淡、溫和且扶助正氣及補益元氣的食材


如淮山、薏米、百合、雪耳、紅棗等


早兩天買了一個木瓜


木瓜潤肺化痰   潤腸通便   常吃使皮膚滑嫩光澤


就決定一瓜二食


先用雪耳、南北杏、百合煲一鍋甜湯




 









 


餘下的一半


就煲『木爪鯇魚尾紅棗湯』


很成功的 Milky Colour


秘技:1.) 小油薑片起鑊煎魚尾兩面


2.) 滾水贊下原鑊→ 再猛火滾起即轉奶白色


3.) 轉慢火煲個半鐘 → 下鹽便可上桌




 









 


這一甜一咸的木瓜湯水


可會是今個春季


健脾益氣......養陰調理之選


 






 



For Elise


12 則留言:

  1. 魚尾湯用邊隻煲呀?

    回覆刪除
  2. 我仲以為everyday問買邊隻魚好,原來問邊隻煲

    回覆刪除
  3. 最理想當然是 Feon 的 Marmite (黑琺瑯)
    這個是煲魚湯的最佳選擇
    只能用我家唯一可煎可煲的 woll 鑽石鑊

    回覆刪除
  4. 我啲親愛的 Bloggers 都係 Focus on 用咩煲
    咩色......咩 Size?
    好少理妳用咩料 ?

    回覆刪除
  5. 醫師:我咁啱又好鐘意雪耳木瓜糖水同雪耳木瓜雞腳湯架。   不過木瓜魚尾湯我就未試過。

    回覆刪除
  6. 我只能充當黃綠醫師
    執啲食療書口水尾....噏噏吓...真係唔敢當
    木瓜梗係好嘢嚟啦...
    早啲食我肯定更好賣相...更有睇頭
    妳快啲煲多啲比諾兒飲....口靚 模都有佢份丫

    回覆刪除
  7. hello green& yellow   , 你個魚湯真係好奶白 ,好好手勢吖   你個woll 先真係超貴  我個Marmite 真係企埋一邊喇  但真係超超超好用

    回覆刪除
  8. 你班friend都係廚具擁戴者喎
    我鍾意個湯,糖水唔多好

    回覆刪除
  9. 我睇番自己呢句 : 魚尾湯用邊隻煲呀 ?又真係有 D語病...難怪令人會錯意
    都係 Queen Queen妳深知我心

    回覆刪除
  10. 多謝.....奶白色魚湯~味濃 & High Protein...妳鍾意就好啦 !
    係呀當年傻傻更更...3K 買隻鑊...
    妳隻 ......... 我唔會買架!!!!
     

    回覆刪除
  11. 係呀 !
    有 LC狙擊手~Feon
    有中港 LC 特派記者~ Happy Everyday
    全部都係
    我都係鍾意魚湯多啲!

    回覆刪除
  12. 明啦!我掂會唔明丫 !
    我哋都係 LC 老童 !索到味就知頂!

    回覆刪除