2011年2月28日星期一

Set Dinner~ 露筍羊肩扒



 


念念不忘 Mei 的羊扒西餐


昨晚我又試用新 Grill Pan 做 Set Dinner


非常美味




 








 


一放工就買齊材料


Hello Kitty 芥末三色椒意粉


超市醃好的香草羊肩扒


泰國露筍



 








 


新 Grill Pan 26......比舊 20 更寬敞


煎多兩件都還可以



 








 


下次要煎靚牛扒....







 



Kenny G ~ Yesterday

26 則留言:

  1. 好正的一餐西餐!
    我走雞tim...妳幾時入左呢個靚 pan咖?

    回覆刪除
  2. 妳去南美嗰時囉.....
    我同 Feon 合購 2 煲 1 pan 1 plate....
    有妳就更 Perfect ....

    回覆刪除
  3. Aiya...唔見妳post 出黎
    想請問起邊度購?幾多錢呀?

    回覆刪除
  4. 係 Firstireland   Blogger:爆炸兔介紹
    Cassis 28 cm 煲: 115磅 ( Now +至124磅)
    這個 Grill pan 才 49.99 磅 (Now + 至 54 磅)
    運費才 49 磅...兩人 Share...
    好靚...好鍾意個 Cassis 28 煲....抵
     

    回覆刪除
  5. 樓下happy everyday ,我同queen 都成日話如果你響香港就好喇,可以share d 運費,我哋覺得你一定會落疊

    回覆刪除
  6. 樓下Feon, 妳咁鬼了解我呀!妳地梗係認為我係敗家精

    回覆刪除
  7. 妳兩個好攪嘢吓!
    計我話佢一定係出手最勁嗰個
    其實妳兩個都係 LC Super fans......
    識到妳哋.....我唔憂無人同我 Share

    回覆刪除
  8. 妳都係一個受唔到誘惑嘅人
    妳唔係去旅行...一定 join 埋我哋訂...
    妳話係唔係啫

    回覆刪除
  9. 樓下happy everyday 喇喇喇 係你自己話敗家咋(^_-) 唔關我事咖(^◇^)


    講笑,講笑,唔好嫐我(^_−)−☆

    回覆刪除
  10. 我鍾意『落疊 』依個 Term...
    好有補藥黨嘅感覺...
    只要我哋吹捧吓.....又爭吓....
    咁包樓下一 定雙手奉上 $ 要 Join 埋訂..
    都係講笑吓

    回覆刪除
  11. 咁我 C好命,行開左,冇俾妳兩個坤到!Hahaha...

    回覆刪除
  12. 樓下happy everyday, 有人報料我知,你好似落疊買cassis '鐵餅' 啵   正所謂‘ 若要人不知,除非你冇買! ’  

    回覆刪除
  13. 根據可靠線人報料...
    Happy Everyday 妳已落落疊買Cassis "鐵餅" 啵  
    無比我哋兩個坤.....,,,,但都係要買買買 ...
    妳掂忍得住 Cassis 的誘惑 ...
    唔好扮有定力....... 我絕對睇好妳
    計我話"一件污...兩件穢"....."一不買二不休"
    買埋個煲就最實際...
    免得日後...籮籮攣.... 快啲 + 單啦......

    回覆刪除
  14. 多謝報料....咪等佢咁叻...
    掂忍喎

    回覆刪除
  15. 究竟邊個揭人私隱呀
    都係妳衰,出黎引人!
    不過,妳都冇錯,家個袋多左6仟蚊,有 D身痕 tim
     

    回覆刪除
  16. 樓下happy everyday,  究竟邊個揭人私隱呀 >>> 咪就係你自己囖,你問我‘鐵餅’抵唔抵買,我估計你一定落疊喇 >>> 拿拿,千祈唔講大話唔認吖  講真又真係抵到爛,加上我同Queen    學Queen 話齋,蘇州過後冇艇搭,而家佢都加咗價喇,喇喇臨+單買 26or 28 round 喇 我d字都用埋紫色先,睇你頂唔頂得住先,深紫cassis 好靚靚咖,我哋稱之‘高貴紫’ happy everyday 你咁高貴,點可以唔買吖

    回覆刪除
  17. HeHe! 怪妳太多朋友...
    又關人事....妳毒癮都好深...
    一嗅到味就忍唔到......家吓仲有 6000 ...
    咁買埋個煲啦!一於用少少振興英倫經濟先

    回覆刪除
  18. 咪係 !快啲 + 單買埋 Cassis 28啦...
    高貴紫可煲大堆頭湯
    E.g. 羅宋湯、粉葛鯪魚豬骨湯、西洋菜陳腎湯、蓮藕章魚綠豆湯、甚麼牛大力..鑽地老鼠、土服苓啲去濕湯.....所有大堆頭多料湯都可....會煲起得渣但無咩湯的情況出現....有 6.7 Lit 之多.....對湯怪嘅我實在不可少
    還可以 20 /花/心 in 28 .....有 2 Lit 燉湯之多....可以同屋企人有 4 -5 碗湯之多...補身
    真係無買錯....又一定無買貴 ... HK 普通色也 $2558....平成 $1000
    仲係連卡佛色.....無開倉架....快啲買個...
    我同 Feon 真係好似補藥黨咁...
     

    回覆刪除
  19. 喂!樓下兩隻衰鬼,一唱一和,妳地唔洗o徙口水喇!
    煲我唔會再買咖喇!其實鐵餅都唔係我杯茶,只係鍾意隻色,既然有人想夾,價錢又ok,嘛去馬囉!
    果$6,000,我諗緊買第二樣

    回覆刪除
  20. 樓下happy everyday , 好喇,好喇,唔引誘你喇 咁你可唔可以偷偷哋話俾我知,你$6000 想買咩 啫   Ps.:Queen, give me 5555555 , 我哋呢場一唱一和大戲雖然唔成功,但真係幾搞笑,好似逼良為娼

    回覆刪除
  21. 喂,樓下3隻 ,做咩有好野唔叫我呀?我嬲 !
    唔該下次想坤人,記住坤埋我!唔該x1000000000000000

    回覆刪除
  22. 都係一句囉 !
    「早買早享受;但遲買仲係貴幾舊」
    老友....妳都係諗清楚先啦 !
    頂樓嗰位就醒目識貨喇 .....即刻報定名
    咁妳 $6000又有咩大計... 靜靜雞話我聽...大家研窮吓...睇吓咩嚟...駛唔駛幫手啫
     

    回覆刪除
  23. 喂!Feon... 5555555 ...我哋依期掂喎
    我同妳都可以坤倒吓人
    我同你個補藥黨係條街到....噏噏吓都揾到食...
    妳睇頂樓 .....行過都唔掂...自動獻身 .....
    唔怪得警訊啲騙案都係萬變不離嗰幾味
    有時係唔駛迫架
     

    回覆刪除
  24. Aiya. ....我幾辛苦先揾到 Feon 同我 Share 運費
    如果佢唔買....我都諗住硬食啲運費
    諗如果無厘頭招集.....無人信我...以為騙局
    好 ....下次一於揾埋妳...知妳肯落疊就得啦

    回覆刪除
  25. 好正的西餐呀!
    個紫色GRILL PAN 好浪漫呀

    回覆刪除
  26. 係呀....我見妳煎啲羊架就流口水啦
    所以一於去買嚟食..
    我都好鍾意這隻 Cassis 色...
    還有一個 28 cm 煲吖

    回覆刪除