2011年2月7日星期一

Time After Time


 









Photo taken@Xiamen 2010






 


------------------------------------


Time After Time



Ashley Tisdale





 


Lying in my bed I hear the clock tick,
And think of you
Caught up in circles confusion--
Is nothing new
Flashback--warm nights--
Almost left behind
Suitcases of memories,
Time after--

Sometimes you picture me--
I'm walking too far ahead
You're calling to me, I can't hear
What you've said--
Then you say--go slow--
I fall behind--
The second hand unwinds

Chorus:
If you're lost you can look--and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you--I'll be waiting
Time after time

After my picture fades and darkness has
Turned to gray
Watching through windows--you're wondering
If I'm OK
Secrets stolen from deep inside
The drum beats out of time--

Chorus:
If you're lost...

You said go slow--
I fall behind
The second hand unwinds--

Chorus:
If you're lost...
...Time after time
Time after time
Time after time
Time after time




 


10 則留言:

  1. 咦~~
    喺邊度執人哋兩對鞋嚟做道具呀?
    叫埋個鞋主做老臨吖嘛!
    真係唔好意思,毒舌發作又忍唔住將你張咁有意境嘅相破壞晒添!

    回覆刪除
  2. 好衰架!我無執人哋啲鞋架
    我行過見到兩對鞋放係海邊好好 Feel
    好有情侶沙灘漫步......+ 埋日光....好浪漫咁
    咪影囉....我無攪人哋兩對鞋...係機影手無動
    一啲都唔毒...姑姐最好人
    我哋諗到咩就講咩....係爽直...係率性.....
    啱唔啱啫

    回覆刪除
  3. 影得好有意思,我都有影到

    回覆刪除
  4. 影得好靚, 好有意境

    回覆刪除
  5. 原來妳都喜歡偷影....
    一男一女看海傾計~ 有前景...有遠景...有主題
    我都很喜歡這些構圖

    回覆刪除
  6. 多謝讚賞...Happy New Year

    回覆刪除
  7. 早晨 queen  一张靓相勝过千言萬語

    回覆刪除
  8. 多謝 Uncle Pete .....
    你這一樣一句更勝千言萬語
    張東老師教影相是要多留意身邊的人、物、事、情(要 Observant)&....構圖....&主題 (即想表達?)
    佢話初學者光圈/快門/曝光還是其次...
    我技術就無咩啦.....我都幾 Observant兼有 Heart...
    Uncle Pete 請多多指教!

    回覆刪除
  9. 我以為你同朋友仔對鞋咋  雖然個個讚過,我都要讚下,真系影得好有意境

    回覆刪除
  10. 多謝....多謝欣賞!
    係日光配海面的反射.....加兩對鞋...
    好有美好將來的感覺

    回覆刪除