2011年2月18日星期五

一步一生

 


 


煙雨濛濛的天氣


再配上近日繁忙的工作


心情不太好.....但沿途總有美景令人興奮



 






 


這兩年我工作地方都會有 1-2 星期盛放這華南梨樹


彷如途經一條兩旁種滿櫻花的小路


每天上班經過都很留戀....希望日日都有這美景


雖則短暫又何仿


人生總有很多人、事都是捉不住...抓不到


好好欣賞這小路吧



 


















 


多謝 姑姐 借我的精選 CD


很好聽的『展覽伍樂城』


令我驚為天人的「一步一生」......超級推介



 






 


林夕你係得嘅


佩服





 


--------------------------------------


一步一生



許志安



 


作曲:伍樂城@RNLS


填詞:林夕




 


童年是誰伴我走 挽我的手
望我踏上天梯 不可退後
曾經期望著我 前程和戀愛 甚麼都擁有

*沿途就算跌 要跌得好看
才能不自責 報答別人厚望
然而誰明白我 沒你們所想的堅壯
我很想找個人 對我說別怯慌

回顧中彷彿一步一生
每一級一世都難忘 如何吸引
曾碰上每個過路人 跟我漸行漸遠
懸崖上我始終都企穩

誰伴我去走一步一生
每一位一個不留神 不再熱吻
還有沒有人 令我驚險又興奮
願我能 提示我這一雙腳 別震*

REPEAT


前面是誰伴我走 挽我的手
但笑著吃苦的氣力 我有





 






20 則留言:

  1. 對啊!好好過每一天,珍惜現在,就是對自己盡責,
    做我們這一行總是有點感情過剩的,但我寧願自己是這樣,總好過被人說「冷血」,所以看傷感的影片,聽到有意思的歌詞,還是會落淚的!

    回覆刪除
  2. 對!我們都要珍惜一切...努力工作!
    我們都是多愁善感的一群!

    回覆刪除
  3. 早晨 Queen 有时见到这種樹,d花又咁靓,逺睇真係好似櫻花

    回覆刪除
  4. Queen 好感性啊!

    回覆刪除
  5. me too 吖,呢排d心情好似個天咁,好多煙霞,有時微雨 我哋一齊加油喇

    回覆刪除
  6. Feon...依個就係一年一度嘅春瘟期啦......
    只要屋企有一定數量嘅 LC 煲...盅....兜...
    還有Narium ...Noritake....仲有 Miele 仔
    咁就有咗免疫架啦 .....Add Oil
     

    回覆刪除
  7. 間中發吓春瘟嘅!

    回覆刪除
  8. 可能太希望到日本睇櫻花
    又想著睡衣去樓下睇梅花先啱
    好過無啦....遲吓可以影木棉花...杜鵑花啦

    回覆刪除
  9. Queen 你真係搞笑吖,我邊有咁多喔
    春瘟---我係年年發作,長期病患者
     

    回覆刪除
  10. 唔駛怕 ....有得醫架....就算醫唔得好...
    要學習與它共好.....
    有無睇過套戲叫"Beautiful Mind"(無記錯的話)
    係講一個 Professor 患重性精神病....他如何與幻覺共存生活
    有些事無法改變就學習與它共存
    快快樂樂生活...Enjoy the life!
    何況妳還年輕....我對妳有信心 ....會搣甩的...
    千祈唔好氣餒 加油
     

    回覆刪除
  11. Queen, 你check 咗數未吖   聽日你預計大約幾點到荔枝角吖?如果有時間可以一齊食lunch  多謝你分享,每年春天可能轉季,我的皮膚很不舒服,加上潮濕,人特別容易失落唔開心, 但我都會特別留意睇多d正能量d書or 戲or 事( 例如shopping)

    回覆刪除
  12. 收到啦 !掛住講....都唔記得 Check...仲唔記得 Confirm
    我明天off....可以 lunch 呀....好呀....幾点方便呀

    回覆刪除
  13. 聽日11-2:00pm 等miele 送貨,如果你2點到荔枝角,OK?  唔好意思,要你幫我仲要就我

    回覆刪除
  14. ok ~2 點到 LCK ....到時 Call 妳

    回覆刪除
  15. 好想知呢條路響邊樹?等我都去發下春瘟

    回覆刪除
  16. 妳幸福少奶奶嚟架.......
    發咩春瘟....
    係啲在職場打滾多年的病症......
    妳唔駛啦 !係屯門區

    回覆刪除
  17. 今日有冇收穫吖
    真係唔好意思幫我買煲,仲搶埋單
    anyways 希望下次有機會再請返你  如果廈門Fen zakka 有嘢想買,記得話俾我知,佢好好嘎,買幾多嘢運費都係¥8/shipment only(大陸收貨)
    我復活節會返去渡假,有需要話俾我知喇  

    回覆刪除
  18. 無呀!食飽咗諗諗吓想返去瞓一陣 ..
    其實妳好好人....上次二話不說就幫我買嘢 !
    我無比返錢妳都唔追我...妳心地好好...
    我好鍾意個 Magnet....我成日都想睇吓真身
    仲係粉紅色 ...多謝晒...
    我未睇有咩啱....遲啲揾到有就要麻煩妳啦
    真係好高興認識妳
    唔好客氣...得妳同我 share 運費...慳唔少

    回覆刪除
  19. queen , 點解唔update 吖? 仲未得閒

    回覆刪除
  20. 得閒喇...妳真係有我心嘅啫

    回覆刪除