2011年2月16日星期三

第800篇~ 元宵節快樂


 


祝各位元宵節快樂




 






 


今天煙雨霧霧


我的爛心早餐


技術有待改善



 





 



 


-----------------------------

愛在心內暖

 
鄭少秋/李芷玲

 
曲:顧家輝
詞:黃霑

 
合︰百花笑 春光展
男︰綠柳飄 青春見
女︰與君共 覓光華
合︰啊 趁住春日暖
 
合︰兩心印 雙手牽
女︰共并肩 心不變
男︰我此後 萬種情
合︰啊 愛在心內暖
 
女︰人間春到
男︰趁得春色好
女︰好團圓
男︰留下百般愛戀
女︰愿你真
男︰心不變
女︰心憐惜
合︰將痴心盡獻
 
*合︰你一笑 春光顯
男︰像百花 惹我憐
女︰我心內 萬種情
合︰啊 愛在心內暖
 
男︰人間春到
女︰趁得春色好
男︰好團圓
女︰留下百般愛戀
男︰愿你真
女︰心不變
男︰心憐惜
合︰將痴心盡獻
 
重唱 *
 
合︰啊 愛在心內暖




 


8 則留言:

  1. 呢個mold    >>> 你買唔少啵 元宵節快樂

    回覆刪除
  2. 買一個嚟玩吓啫!$30...抵
    不過好黐個 Egg-Ring ....失敗
    食個咁嘅早餐真唔老嚟....今日做到我 C .....
    個 Egg-Ring 好黐蛋...有無方法...
    妳話駛唔駛搽油先落鑊呢?
    Happy Everyday!

    回覆刪除
  3. 我稔你個ring要浸小小油先得啦!
    我第一次見心喎!

    回覆刪除
  4. 嘩!浸油吖!咁肥....我信妳
    係呀 Toolbar 荔枝角開倉買架
    係質優材料...減價才 $30 ...
    要太陽蛋才靚...一反就變爛心.....

    回覆刪除
  5. 我估都要抹下油,用廚房紙抹少少,估計都得啦呱

    回覆刪除
  6. 係!我會試的...Try My Best!

    回覆刪除
  7. 孖蛋,好過癮啊!

    回覆刪除
  8. 都幾好玩...好似仲有方形...單心...圓形
    我諗最有造型都係孖心

    回覆刪除