2011年2月9日星期三

人日~ 狀元及第粥

 


兔年人日~ Happy Birthday


先祝賀各位豐衣足食    盆滿缽滿

名列前茅   步步高陞


為應節就煲了 "No.1 Scholar Congee"


很喜歡這個英文翻譯



 








 


有否懷疑我是食草的


我個人口味認為一煲狀元及第粥的靈魂


便是薑絲....葱絲....芫荽及生菜絲




 









 


做法:


- 首先用果皮及元貝煲好粥底至綿


集合各方同事好友秘技:1. 要用日本/珍珠/雙羊米


2. 洗淨是先用油&鹽醃米


3.  放入冰格 (冰凍雪糕的一格) ~2 Hrs


- 豬肝切片用調味及薑絲先醃備用


- 豬腰在肉檔已開邊→ 切去中間白色的部份


→回來洗淨用鹽水浸→切片用調味及薑絲先醃備用


- 半肥瘦豬肉碎先調味 + 小量水及生粉拌勻→


撻幾下至均勻及透成一團備用→ 放雪櫃~1 Hr


- 急凍熟豬肚用薑片先氽水→ 切絲備用


- 粥底滾起→下豬肚絲先煲一陣→ 下豬肉丸滾起


→ 下豬腰及肝→ 熄火焗 15 Mins →


便可加上薑、葱絲及芫荽上桌




 









 


食前在碗先 + 生菜絲


我第一次做的肉丸.....彈牙美味


還欠了豬粉腸......


媽媽及同事教: 拍粒蒜頭不斷來回粉腸的Lumen


這樣可除去寄生蟲


但我還是擔心做得不夠→ 所以棄用




 









 


有無興趣知狀元合及第粥的由來






 


------------------------------------------


Happy Birthday


 


五月天



作曲、作詞:阿信 



為什麼奶昔不甜 為什麼風景不美
因為妳 在身邊 世界只剩下一個焦點
一開始妳就特別 從眼神就很體貼
我們都 不穿鞋 光著腳穿越耳語流言

在這之前 我到底是誰 妳出現 我眼前 一瞬間 一切都改變

happy birthday 妳就在我身邊 和妳吃苦一生 勝過天堂一天
 happy birthday 告別憂傷昨天 自從遇見了妳 才是我的 happy birthday

風箏和風在纏綿 詩人和詩在兜圈

妳坐在 我身邊 這一種快樂無法描寫
世界我環遊一圈 看很多空中小姐
都沒有 比妳美 第一名模也只能閃邊

Repeat ○,


為什麼快樂也會流下眼淚 灌溉了我的荒野 開滿了玫瑰
我不累 我不睡 我不休息 我不闔眼 我不想浪費每一秒 在這 有妳的世界

Repeat
,,


 



 



10 則留言:

  1. queenie 快報:blueberry 我買多咗1隻 1500twd for 2 你要唔要吖?
    u r my 1st turn(^_−)−☆

    回覆刪除
  2. 多謝我係第一個
    但我都無儲開...Once 買咗第一個就會一直買架啦
    一儲就十幾個.....我依家都頭痛緊啲煲放邊..
    所以我都係唔買啦....真係好開心妳第一個益 我
    講開個煲.....英倫 LC 高貴28 ...
    今日收到 Mail我張信用咭 Block 咗 Transition
    原因我未做認証所以今晚要再攪→可能會 Delay delivery

    回覆刪除
  3. scholar congee 個翻譯好得很!我平常不會叫scholar congee 的,不過看見你的圖片,又好想食窩。。。

    回覆刪除
  4. 這個英文翻譯很好
    我都覺得未必個個接受到豬雜粥
    這個年代個個都講求健康
    同埋現在飼養豬隻都不知餵食甚麼飼料
    不過我相信凡事偶一為之是沒有太大問題
    其實我都係應節第一次煲
    可能係啲 Staub...Le Creuset 影響下

    回覆刪除
  5. 喔 冇問題^_^
    希望你快d搞掂個認証啦(^_−)−☆

    回覆刪除
  6. 咁大煲,要要黎幫手呀!

    回覆刪除
  7. 緊係要啦!難得妳賞面!

    回覆刪除
  8. 我攪好咗張 Visa Card....但英倫公司未覆我
    要再 Arrange 另一 Transaction
    希望快啲啦.... 我好想要 英倫 LC 高貴28
    妳幾時返呀?玩得開心啲....買多啲心頭好及美食

    回覆刪除
  9. 你買咗兩個有翼心心?  仲有冇買咗粉紅同plum 色吖

    回覆刪除
  10. 係吖!只怪佢過份美麗...
    仲買咗個存氣 Canister 2.4 Lit (加勒比海藍)
    用嚟放药材
    有吖...訂咗未攞...各一啫

    回覆刪除