2011年2月15日星期二

一人豆乳火鍋



 


天氣寒冷


Sleeping Day 的日子


很想在家吃火鍋


想到早兩天在 Citysuper 買的豆乳火鍋湯底


一瞓醒便走勻三間超市


Jusco....Taste....大昌 & 街市


買了日本旺菜、墨魚滑、炸芋頭條、帶子、


豚肉、肥牛、金菇、豆腐、豆卜、枝竹、芋絲



 








 


選的全是我愛的食材


湯底非常香濃美味


未下肉類...墨魚滑已這麼多了.....


好溫暖的一個晚上












 


我愛冬日火鍋







 



夢のつづき~ 玉置浩二

16 則留言:

  1. 好豐富
    你個大sau箕bought in Lai chi kok last time?

    回覆刪除
  2. 係吖!我諗可食多餐!
    好眼利呀!係荔枝角 Toolbar 開倉買嘅
    係開倉第二日:大 Size 只有橙色同這個黃色2 個
    細嘅就仲有好多色.....可摺都幾方便
    我估唔到妳同我諗法一樣.....都是對盛器除要靚之外都有要求
    其實我不太喜歡 Silicone ....
    雖則係高質素耐熱兼又色彩奪目
    但膠質太食味...學妳話是齋係用完盛海鮮都有味
    若勁肥膩的話...要加重 Detergent...
    但基於質料可保護爐具....耐熱兼不易刮花
    所以我家的鑊剷...湯穀...煮食用具都換上 Silicone.....
    但每次用完都食味.....兼很難去清除油
    妳對 Silicone 嘅用後感同我不謀而合...Give me 5
    都是要靚兼實用之人
     

    回覆刪除
  3. Feon 最鍾意係粉紅→紫→綠....對不對呢 >>>衰鬼,你好叻叻
    或者系:粉紅or 桃紅→粉紫→粉綠or粉藍  >>> keyword is 粉
    點解我對大陸咁熟?因為我響大陸出世&生活咗24年

    回覆刪除
  4. 俾返D 555555555 兔you

    回覆刪除
  5. Me Too,SD寧捨想食野架 ,
    無錯有要求的生活有意義好多

    回覆刪除
  6. 粉色...即 Baby Color ....So Fancy & Sweet
    不過我潛意式都係鍾意粉色
    但好多色都上唔到身....
    我著件粉紅衫都幾駭人吓.....唯有買啲小玩意
    24 年咁耐 ......妳唔似喎....妳咁Trendy !

    回覆刪除
  7. 55555....
    其實講到餐具重
    我都有同感....LC啲碗、碟確實重
    初期我都唔買...
    後期唔知係咪為咗襯煲
    才買了一堆....Powder Pink...Antique Rose....太靚
    話時話啲焗盆仲重
    但鬼叫佢靚....煮食也份外有樂趣

    回覆刪除
  8. 每逢 SD 都要善待自己
    天寒地凍返完早再踩夜....真係人都癲
    我瞓極都唔夠 .....
    咁嘅天氣我幾時都瞓得著 ...
    係....人生係要有要求....努力工作
    Work Hard & Play Hard....Also Eat Hard

    回覆刪除
  9. 祝元宵節快樂....甜甜蜜蜜

    回覆刪除
  10. Work Hard & Play Hard....Also Eat Hard >>>> add: buy hard

    回覆刪除
  11. 妳隻魔鬼又係到作怪...
    我好有定力....
    我啲朋友嚟我屋企.....話我有精神病
    遲早啲碗碟係廚櫃跌晒落嚟....我就係咁 C ...
    我話妳都唔識 Feon ....我拍馬都追唔上啦

    回覆刪除
  12. 我有3X歲喇,中女
    anyways 我都唔mind ,身體健康&心境開朗就ok

    回覆刪除
  13. 唔好諗咁多...  You're Right
    唔似喎
    最緊要開心....敗家又好....浪費又有....
    慘得過花得起...揾得到...全部都是努力成果
    我們都要為中女...熟女....打氣
    讓我們嘅人生活得更精彩吧

    回覆刪除
  14. wow, 個豆乳窩好似好正窩,好,跟!

    回覆刪除
  15. 要買建議去樓上燕窩
    今期做特價 $32/包
    Citysuper 要$36/包....不過好似唔同牌子

    回覆刪除