2009年3月4日星期三

Mission Impossible



 








 


我最嚮往的日本 7 天 自悠の旅


於月中出發


這次是到訪從未踏足


位於日本列島的西南面


目標是 7 日 6 夜盡遊各縣


貪心的我




1. 要賞櫻


預計開花期 3 月 20 - 25 日


但我 16 日出發喎


希望睇到我人生的第一次啦





2. 我要浸露天風呂


光脫脫與大自然溶為一體


一直都好想試眺望海景的冬日露天溫泉





3. 我又想住民宿


試試什麽一泊兩食


朋友話我 Out 呀


唔識咩叫一泊一食......咩叫一泊兩食





4. 我要食盡美食


我要食博多拉麵....佐賀牛 Shabu Shabu.....長崎湯麵.....


熊本馬肉刺身.....魚生刺身,,,,壽司


重有入口即溶的和牛


係味好多呢




5. 我要到熊本探阿笨....睇真人 Show


 




 我想得.............太多添


機票及 2 晚酒店--Booked


一切行程計劃中






 


 




Mission Impossible

2 則留言:

  1. 恭喜曬!
    玩得開心D!
    影多D相喎!
    羨慕死人勒!

    回覆刪除
  2. Thanks !
    有咩想買 Call 我啦!

    回覆刪除