2009年3月13日星期五

09 維園花展~器材大晒冷

 


Sleeping Day 日子


了結兩件 09 大事


懵盛盛搭車到維園


我要飲頭啖湯影最新鮮的花


1030已到達現場


查詢後


當天門票可多次出入


只要記得出閘時蓋印便可


GO GO GO 立即購票


 





 


嘩  嘩  嘩  Weekday 都咁多人架


影到 1205 火速離開


乘電車到 Happy Valley 覆診


再 1430 返回現場


攰到踎低起身都暈陀陀


 





 


晨早花旁圍滿啲“唔係小兒料”寫生


用 Macro 影相有難度


 





 


高手雲集


眼金金望住人哋啲器材


咩嚟都未知


總知係高手武器啦


 





 


明年


最好擔櫈仔  擔腳架


踎得耐我起唔到身


起到又無位再踎番


加上手又震埋


簡直一個呀婆咁


 





Everybody ~~~High Concentration








 


居然見到 Y Blogger


睇相睇得多


見到真人呀


好認真


 








 


剩睇人影個 Pose


睇器材都好睇


 








 


師姐好 Pro


 





 


花展是攝影嘉年華


各方高手


各施各法


大開眼戒


唯有慨歎2 句


「學海無涯   泥足深陷」


 





 


我的作品


明日啦


我攰到隻腳都提唔起


要瞓


 




 


5 則留言:

  1. 睇郅都唔想去,你留番九州慢慢影好過啦!

    回覆刪除
  2. 你好~無意中睇到你個BLOG,維園今年花展真係好靚呀~我見人哋影D相都好靚~不過睇你D相見到好多人,好多高手,唔知迫唔迫到入去影呢?

    回覆刪除
  3. 哈!哈! 唔係今年喎!
    我今年都未去......都唔知得唔得閑去.........
    或者星期一去.......如果唔係都去唔到喇!
    妳去影吓啦......今年好童話 Feel 喎!

    回覆刪除
  4. 哈哈~原來我睇緊你09年個BLOG,不過我都有睇其它今年花展嘅BLOG,真係好靚呀~我都好想去影下相,人人都話今年特別靚,不過我實唔夠人迫 係呢,你都用單鏡機㗎?我都係呀,多多指教

    回覆刪除
  5. 我今年睇怕去唔到維園影花展啦......
    我星期二去台灣........明天又無時間.....
    睇嚟喇....... Weekday 應該無咁多人

    回覆刪除