2009年3月27日星期五

11 週年

 


 


第 11 週年聚會


食 Buffet


佐敦香港童軍......


連小朋友共 16 人出席



還是第一次來這裏


都似酒店




2 張長枱



食物質素一般


未有驚喜


只是 ~$210/audlt


差不多啦







有 4 位小朋友參加



一眼就鍾意佢


好似 Mummy   超可愛


你睇  笑得好斯文  含情脈脈


唔露齒    Kawaii 呢


“我叫 Van......  三歲   係似媽媽呀  我食嘢先”




大口哥哥都好得意


“ 我叫 Iv..     我都係似媽媽架”


兩兄妹嚟架



Ra.... 妹妹表現淡定斯文


好乖




還有我呀


今年 6 歲 


Helpful 的小妹妹


“ 我帶你去攞汽水呀”



有 4 個小麻豆


又可與同學聚聚舊


還可請教攝影問題


愉快的晚餐


 


 




沒有留言:

發佈留言