2009年3月22日星期日

筋疲力竭

 



 


I'm back


感覺筋疲力竭


這次旅行


是一個耐力  體力  意志  紀律訓練


目標達七成


行李由 18KG 變 27 KG


多次單人搬 2?  KG 行李喼上落地鐵  火車站月台


再加上孭住 2 支鏡頭的單反機背囊


得 3-10 多分鐘的轉車找月台的時間


經常保持警覺性


要記清下車時間


誤了下車的站  往往要等一個多鐘


一晚瞓火車由宮崎到博多 11:47→06:17


再 06:37→08:35 博多到長崎


又租住了一晚民宿


非常簡陋清貧的呀婆住所


好像一伙領取綜緩户籍


好攰  好攰    艱苦刺激的旅程


人生一個難忘的旅行體驗


Self Awareness


別無他選  勢在必行  甚麽也可以達成


 



 






 


今次收獲好豐富


有飲  有食  有洗  有著  有搽  有玩  有用


我具然連 2 KG 的佐賀米 (880 円) 都買


我係末抵死



 






 


士多啤梨都要運回來


自己在 Supermarket Pack 箱


保持原貌達 8 成


298 円/ pack



 






 


連飯碗也買了 2 隻


600円 × 2


原好無崩無爛


Yeah 



 






 


行程慢慢寫


瞓覺啦




 


 


 



Batman-The Dark Knight


3 則留言:

  1. Welcome back!! the background music is good, haha

    回覆刪除
  2. 睇到你這篇網誌就真係辛苦!
    我自遊行鍾意唔緊湊、住得好少少又要方便,唔順眼 or 色澤較深裝修的酒店我會怕鬼o架!所以出發前一定上網睇得好清楚才訂,買手信又唔會買太多、懶拎、怕重,要食就會當地日食夜食囉,我好懶 o架!

    回覆刪除
  3. 係呀!我都幾變態吓,要行到盡.....玩到盡....買到盡......仲有啲孤寒.....慳錢添!
    唔係個個可以與我同行架 !

    回覆刪除