2009年3月31日星期二

170309~晴海潮騷の宿晚餐


 


晚餐預先 book @20:00


但想食完再浸一次溫泉


不如提前19:15


又可以喎


一於著靚衫落去食飯


你睇有襪配襯.......幾靚



 






 


就是地下這間海鮮料理



 






 


日本傳统餐廳樣


有魚池養活魚


哈  哈    一定有Sashimi食



 






 


一格格又有專人服待


有 Privacy 之餘


Services 也不錯



 






 


一坐下就開火蒸飯



 






 


還有蒸水蛋



 












 


是夜菜單


不過唔識睇


啲字體好好喎



 






 


頭盆先來壽司



 






 


再來 Sashimi


好新鮮呀


我食埋朋友個份   正呀



 






 


再來一杯綠茶



 






 


這個墨魚仔飯


啲飯好食



 


















 


肉丸水蛋



 






 


這個不知甚麽魚


滑潺潺架



 






 


牛肉卷一般啦



 






 


??天婦羅



 






 


跟住啲自己睇


食到有啲暈


啲 Waiter 轉來轉去


好飽啦



 














 


我喜歡飲各款嘅湯


但就最唔鍾意麵豉湯..........好味精囉



 






 


食完成枱都係碟


飽晒



 






 


20:25 食完多姿多采的一餐


跟住再浸一次溫泉


22:15 憑劵再到另一西餐廳食甜品


好黃呀


一般味道啦      勝在不太甜



 






 


22:30 瞓覺


又有睡衣換



 













 Music~ Tokyo Love Story

5 則留言:

  1. 佢d晚餐都幾豐富呀~~
    不過我冇訂到呀, 我會出返去別府食野同行下街~~
    佢有提供2套衫呀!! 我以為凈係得1套添~ 咁腳趾襪係咪要自備

    回覆刪除
  2. 腳趾襪係浸溫泉度同小毛巾放係到........
    我諗可以攞嚟著!

    回覆刪除
  3. 我都係揀左橙色呢套著呀, 但就搵唔到腳趾襪, 可能我太夜先去浸啦 

    回覆刪除
  4. 哈!哈! 你應該有 164 cm 高 or Over?
    我朋友要揀第二隻色,因為佢個 Range 無啲咁 Colorful!!

    回覆刪除
  5. 係呀, 我揀164以上, 我都見其他冇咁COLOURFUL架~~
    我朋友就揀左紫色~~

    回覆刪除