2011年7月19日星期二

一人前麵食之選




 


今夜晚餐~ 五香牛腱


已是 第三次 的自家煮項目


不過新鮮金錢展價已由 $76/斤→ $88/斤


這碟買價 $73


無論賣相及味道都比上兩次進步


是我信心宴客~ 前菜 & 佐膳之選




 

















 


還有腐乳撈通菜




 









 


在沒有飯癮的夏日


配上拉麵


是一人前麵食最佳之選


 






 



Wide Horizon


8 則留言:

  1. 好正呀,加雙筷好喎!

    回覆刪除
  2. 味都好得....
    晶瑩通透....味濃質香

    回覆刪除
  3. 阿 Mei .....難得妳賞面....成碟都得啦

    回覆刪除
  4. 晶瑩通透>>>>睇得出
    新鮮咁貴咖!我上前果條起 supermarket 買,20幾蚊咋!味道都 Ok 咖!

    回覆刪除
  5. Hehe .....E 味都幾得吓
    只要用金錢展就一定晶瑩通透...
    有牛根夾住啲肉....囗感都好好
    我都想買急凍...
    我上烹飪課的老師話自家吃就買新鮮
    我諗一個人食得幾多....就去鮮牛肉檔買囉 !
    下次用 17 Oval 試吓 Supermarket 急凍先

    回覆刪除
  6. 你好,早前曾經拜訪過但仍未有回音, 所以再次前來以回應表明來意, 希望能釋除你既疑惑。 其實我們十分欣賞你的烹飪貼, 而我們即將建設一個新的飲食網站, 需要招攬具有寫網頁食譜經驗的人合作, 所以十分希望能夠得到你的回覆。 最後介唔介意e-mail聯繫我並附上你的網誌主頁網址? My e-mail: xavercookbloginfo@gmail.com

    回覆刪除
  7. 已回 E-mail...Thanks!

    回覆刪除