2011年7月29日星期五

190511~ Sunset@Chitwan National Park




 


19-5-2011



黃昏時份


快樂的時光總是短暫


已來到哲雲探險之旅的尾聲


這刻落入了凡間的天堂


在這美麗的河邊觀賞日落景緻


心滿意足矣






 































 


我們都市人蹉跎歲月的時間太多


想起眾多上班一族......在水深火熱的職場上


天天在拼搏...在爭鬥...爾詐我虞


此刻我有的是一份寫意....悠閒.....欣慰


乎復何求































請恕小妹詞窮


還是靜心欣賞哲雲這美麗動人的日落景色


Magic Moments in Chitwan




 










































 




是夜晚餐



















尼泊爾特色甜品....真是很甜










 




導遊相約我們明天早上再遊公園尋獨角犀


我連忙說:不看了....真的不介意遇不上牠們


他和響導員們:請給我們多一次機會


此刻實在盛情難卻


救命....誰希罕這機會見那獨角犀




 



第六天行程完結






---------------------------------



杯酒當歌


許冠傑


 


作曲:許冠傑


填詞:許冠傑/黎彼得






我時常清風兩袖,吊兒郎當最自由,

但得有三餐足夠,為人樂觀好少掛憂,
咪彈人貪新厭舊,愛情如海市蜃樓,
問天賜幾許佳偶,離合悲歡定必有。

飲番杯冰凍啤酒,高歌一曲氣量厚,
無謂再去為情悔疚,你盞心罨得個嬲,
我懷疑天邊宇宙,有神靈管轄地球,
實應要睇通睇透,成敗得失莫追究。

大家要睇通睇透,成敗得失莫追究。





 


6 則留言:

  1. 呢隻係狗王呀

    回覆刪除
  2. 狗王
    我諗真係逍遙自在....無憂嘅狗王

    回覆刪除
  3. 相片加配樂好正呀
    唔該杯啤酒同我換過杯冰綠茶呀

    回覆刪除
  4. 好聽呢 !阿 Mei 係唔飲酒嘅...我知啦
    老細妳話飲咩就咩啦

    回覆刪除
  5. 好耐冇睇過日落喇,cheers !

    回覆刪除
  6. Cheers!祝新居一切順利

    回覆刪除