2011年7月23日星期六

190511~ Elephant Bathing@Chitwan National Park



 


19-5-2011


今次到哲雲


導遊極力推介與小笨象一齊洗白白


到泰國旅遊我一向都不參予這些與動物合作的小玩意


甚麼大象腳底按摩....心恐一不留神便踏扁我


但這次在毫無準備下便與小笨象一起洗白白


就與你分享我這難忘有趣的經歷




 
















 


感覺真是又驚又喜


怕被牠拋下水.....又怕牠用鼻捲起我來


真是要跟佢做個 Friend.....驚都咪駛驚


先來象鼻向上噴水的 Shower Bath


認真攞命....認真攞命.....


導遊見我玩得咁高興


再叫象伕下令小象翻身下 Bath Tub......Spa


唉!我連隨嗌呀媽救命!


就這樣全身濕透....再爬回上小象背


這次真的體會與可愛的小笨象一起的樂趣




 












 


有機會來尼泊爾哲雲的朋友


記得先穿著好泳衣


才體驗與小笨象一起洗白白的樂趣


我接下來的節目便是步行回旅館作 30 分鐘大清洗




 









 


導遊還有一個自備節目給我們


便是參觀他的土地


這裡都是在興建中的渡假旅館....是導遊朋友的土地




 









 


而這條靠樹沿河土地便是我導遊新買下來的土地


現要努力儲錢建旅館




 









 


環境多優美的沿河景色


又可看到日落美景


令我想起周潤發在『秋天的童話』的海邊餐廳


坐在岸邊看日落.....釣魚....做生意


寫意的人生




 









 


這個國家真是無奇不有


一個現代整齊打扮....手挽物品的女人


居然是這樣過河




 









 


沿途見到美麗的蜘蛛網




 









 


回旅館午飯時間.......原來有個泳池的




 








 


還有茂密的大樹菠蘿樹




 









 


當天早上太多節目......好肚餓


午餐都是這些雜菜湯配熱包




 









 


碟頭飯配啤酒




 









 


飯後的安排是


到 Tharu Village 參觀泰魯族的民居及生活






 


----------------------------------------


跟佢做個 Friend



許冠傑


 


作曲、填詞:許冠傑




 


跟佢做個 Friend,驚都咪駛驚,我要執得好正,
靚衫反起領 Un Un 下,似足掌艇。
跟佢做個 Friend,把口要好聽,讚佢生得好靚,
對佢打雀咁眼,拋到手仔我就靈。

認真羅命,認真羅命,愈見得多佢佢愈正,
買隻戒指鑲番粒讚石,唔話佢聽,
認真羅命, 認真羅命,問我點解冇放大鏡,
唉!佢話嫌細夾阻佢 Deng

跟佢做個 FriendFriend 過打 Band,佢唱歌聲好靚,
我結他甩左柄,兩個跳舞認真搶鏡。

跟佢做個 Friend,驚親兩份驚,有雨查緊遮柄,
咪個沙煲亂掟,知己可以做成。

認真羅命, 認真羅命,見得多佢佢愈正,
教佢查車搵戲黎做,除笨有精,
認真羅命, 認真羅命,望見D彎佢猛亂掟,
唉!我連隨嗌阿媽救命。

跟佢做個 FriendWalkman 兩份聽,去咖啡灣掌艇,
再轉車出粉嶺,兩個喫哂一打西餅。


 


10 則留言:

  1. queenie , 唔好意思,你call 我剛好在外面,唔方便講嘢 最近頭頭碰著黑,心情很不好,所以少咗浦頭,而家好d喇。 你d數,放咗公司,要星期一先覆得你

    回覆刪除
  2. 呢個咁另類的節目都係唔o岩我啦,
    濕身行三十分鐘不如殺左我啦

    回覆刪除
  3. 係呀!我見妳唔多出聲...我以為妳唔開心添
    咁多黑事....現在雨過天晴咪好....期待妳嘅新屋....
    一齊都會好
    等妳覆 Account & Price...
    Thanks so so much!

    回覆刪除
  4. 其實我都無準備玩架 ....
    導遊話會是一個難忘有趣的經歷
    濕身行~15 Mins 啫  .....
    但沖凉洗頭洗衫就 30 mins有多 ...
    我當日一早就洗頭出發....玩完又洗....洗兩次頭就慘喲

    回覆刪除
  5. 呵呵 有趣
    哦, 是尼泊爾.....

     
     

    回覆刪除
  6. 大儕,忘记带浴油,霸王洗頭水

    回覆刪除
  7. 原來 Uncle 係用成龍嘅霸王洗頭水...

    回覆刪除
  8. 旅程中多唔多蜘蛛呀?

    回覆刪除
  9. 希望你會鍾意哲雲這地方

    回覆刪除
  10. 勁喎!係咪秘魯....南美....
    剩機票都幾皮!
    有肥恩領團....靚女妳唔駛怕.....
    就臉書 sent 比我

    回覆刪除