2011年5月13日星期五

尼泊爾.........Ready


 


收拾好最重要的個人用品


啟程前往神秘的雪山國~ 尼泊爾


開始我的旅程...Bye!




 








7 日後回來




 


山口百惠-啟程的好日子

12 則留言:

  1. 好懷念你個急救箱呢!同你去旅行,真係要乜有乜,等你返嚟一齊去食豹肉啊!

    回覆刪除
  2. 我返嚟啦!
    喂!我邊有帶急救箱咁厲害....
    我只係帶少少外遊...不適藥同幾塊药用膠布黐吓
    咪講到咁勁先啦
    我 E + 要學習簡而小嘅 Luggage
    Light Traveller is my target....
    好鬼攰 !遲啲先 Call 妳
     

    回覆刪除
  3. 要抖抖先....
    瞓番覺...洗埋衫....放埋個喼....執好嘢先
    等我吓

    回覆刪除
  4. 返到喇,快 sogo 

    回覆刪除
  5. 攪掂啦! Rosemary Green 17,
     Coastal Blue set of 2 Remekins
    係咁多

    回覆刪除
  6. 買 Thomas Sabo 嘅嘢...
    10%+5%of sogo card....等咗半年啦

    回覆刪除
  7. Thomas Sabo >>>> 我都好想買,但d quota 用晒 。我個fd 有member card 平時都有10% off. 

    回覆刪除
  8. 咁好丫!
    有 Member card 就唔駛 Thankful week 買喇!
    遲啲先...慢慢先....
    妳都鍾意 Thomas Soba...Give Me Five
    不過我戴頸飾物襯衫多...好少戴手嘅
     

    回覆刪除
  9. Rosemary Green 17,  Coastal Blue set of 2 Remekins >>>>>>>>我都係呢兩樣呀!

    回覆刪除
  10. Yeah! 最實惠及有用的組合
    Rosemary 好靚 Match Dijon 25 Oval ....
    Antique Rose 20 Match Cassis 28 Round....
    Midnight Blue 16 Match Cherry Red 24 Round
    All are the Perfect Colour Match
     

    回覆刪除