2011年5月26日星期四

Innocent Temptation@Nepal



 


今次尼泊爾之行


最令我難忘的眼神


是那一種難似言喻的誘惑


神秘、深情、渴望、希冀、稚氣、天真、倔強......



 













































--------------------------------------------------------


My Girl

The Temptations




I've got sunshine on a cloudy day
And when it's cold outside
I've got the month of May
I guess you'll say
What can make me feel this way
My girl, I'm Talking about my girl

I've got so much honey the bees envy me
I've got a sweeter song
Than the birds in the trees
I guess you'll say
what can make me feel this way
My girl, I'm talking about my girl

I don't need no money fortune or fame
I got all the riches baby one man can claim
I guess you'll say
What can make me feel this way
My girl, I'm talking about my girl
I've got sunshine on a cloudy day
My girl




16 則留言:

  1. 帥哥眼神呢?

    回覆刪除
  2. 呢個女仔d輪廓好令,含羞答答咁,好少女氣息,大個一定好靚女 青春多可愛青春~~

    回覆刪除
  3. 除左深邃的眼神,仲有純真你笑容

    回覆刪除
  4. 我好鍾意 E 個女仔下巴的面形
     + 上佢嘅表情好吸引...
    好識作狀....但一影完妳估佢同我講咩
    係申手"Take Photo Money"
    原來係尼泊爾專業 小Model
    妳選的那張是我電腦的 Wall Paper.....
    放大咗好靚....好陽光青春氣息
     

    回覆刪除
  5. 喂!咪敢心急啦....
    應承一定比妳過目.....俊色可餐

    回覆刪除
  6. 啲尼泊爾小女孩....好特別
    眼神好有吸引力....
    第一張那個女孩好誘惑
    樣係稚氣....雙目係深情倔强
    唔知掂解令我聯想 『這個殺手不太冷』的小女孩

    回覆刪除
  7. 妳選的那張是我電腦的 Wall Paper.....  >>>> give me 55555 怪不得d表情咁pro 喇 ,影一張要俾幾錢吖

    回覆刪除
  8. Queenie, 我隱約記得你屋企係貼牆紙? 想問下,你覺得香港d 氣候 ok or not ? 我考慮床頭後面幅牆貼laura ashley wallpaper, 但家人好反對  ,但我真係好想吖 俾D意見我喇

    回覆刪除
  9. 審美標準一樣
    有時女仔嘅美並非要五官的完美無瑕
    若有獨特的氣質...神韻...言談就真係更勝花瓶般美.....
    我梗係唔會比錢佢啦
    全部都無比...一比就唔掂...不過氣質小女孩都好友善
    都係問一句...我咪笑吓...讚佢→走人

    回覆刪除
  10. 係丫...心水清喎
    不過啲裝修已是 1999 年喇
    當年係自己去旺角揀...日日去睇...都好緊張
    攪完個裝修瘦咗 10 磅
    我屋企係向西...即係曬屋 3pm-6pm 所以唔潮濕
    到現在已 13 年都 keep 到....我鍾意黐牆紙嘅牆
    感覺好典雅...某些牆紙還可用濕布抹...其實若手工好...比油牆更耐用持久
    若只是床頭後面幅牆貼更無大問題...我建議做
    妳知裝修喲嘢都 10年 8 年....免日後後悔....想做就去馬 Support...
    喂! E + 興  Wall Sticker 有無考 慮吓

    回覆刪除
  11. Wall Sticker >>> No la , 我還是鍾情 laura ashley   已經睇中咗,但要等6月中個裝修師傅 confirm 搵唔搵到人? 係喇,你d牆紙係另外搵師傅貼?or 買牆紙的公司有師傅幫你?LA 冇師傅幫貼。煩~ 你都知我個Blog wallpaper same as you (LA) ,我好想堅持到呢幅牆 仲想買LA lamp 襯返,但要家人同意先得

    回覆刪除
  12. 哦!原來係 Blog Wallpaper   .......真係優雅和諧...Like
    若襯白色床....英式玫瑰花寢具...再加 LA Lamp 靚到唔願出房
    我當年係新樓入伙
    咁即係咩家當都齊
    只係攪師傳嚟黐牆紙...打水晶地.....整走廊天花櫃...整窗廉....訂做傢私
    都係裝修公司包晒.....不過黐牆紙都好講手勢....我廳黐得都好好....房就差啲

    回覆刪除
  13. 小朋友永遠是天真,在國內景點影相,一樣要伸手收錢

    回覆刪除
  14. 小朋友樣天真...表情自然...皮膚好
    所以我好鍾意影佢哋...
    我係國內就未試過有伸手討錢的喎...
    係柬埔寨就好多乞錢討食的小朋友
    一個很悲涼...令人 down 嘅地方
     

    回覆刪除
  15. HEY!我學校大把尼泊爾眼神呀!仲有菲律賓人眼、巴基斯坦眼、印度眼......幾時得閒嚟影吓呀?

    回覆刪除
  16. 校長我驚妳比人炒魷
    無家長同意...我影得啲樣靚一定上 Blog...
    一個唔覺意比有關人士睇到...
    妳唔多掂....比我依條蛋散累 C...
    不過淨影對眼都 ok 喎

    回覆刪除