2011年5月6日星期五

210311~ 釜山購物日



 


21-3-2011 (第四天)


天陰陰兼下著毛毛雨


在濟洲住了三晚同一酒店 &


三天大同小異的自助早餐


幾天都是沙律菜、蛋、多士、粥........


在這渡過不過不失的三天濟洲早晨



 






 


Benikea Crystal Hotel



又細又簡的酒店


見我連房間也沒趣影....就知好極有限


濟洲以風多、石多及女人多已聞名


但最令我印象深刻便是沖廁


第一晚入住領隊已再三叮囑


" 勿將廁紙掉進廁所座廁內"


因為濟洲島所有廁所渠都很窄......會很容易淤塞


聽到這裡你也想到幾嘔心的一個廁所垃圾桶



 






 


食飽早餐便出發往濟洲機場


今天回釜山再遊多 2 天的行程


KE1008  Boarding 11:45



 






 


回到釜山已是午餐時間


又是烚吓烚吓的 ShabuShabu


亦是酒微菜薄.....連煎牙帶魚也只配給到一人一件


其實吃不飽也不打緊.....但請不要我這般盤著腿而坐


若是我家肥爸爸.......一定唔高興



 






 


是日在釜山是 Shopping Day


先到樂天的 Duty Free



 







再到全世界最大百貨公司~ 新世界 Centum City




 

 


Bloggers 們最關心莫過 LC 專櫃


釜山是這樣的陳列



 







至於貨品也沒有甚麼新意


全部 Cast Iron 都是耳熟能詳的 Color


E.g. Midnight Blue, Cassis, Kiwi, Dijon,


Cobalt Blue,Flame, Cherry Red, White.......



 







最特別也只有這一色的 Heart Shape Ramekin









 


至於價錢更是高出一倍之多


這 Set 3 個小心居然索價是 W95000 (~HK$680)


香港 Lane Crawford + 價後才 HK$348


實在貴得誇張



 






 


這家百貨公司全都是價錢昂貴兼且物非所值


只有到地庫逛了一小時多的超市買手信



 






 


逛完便回街道拍幾張釜山街景作留念



 









 

晚餐在酒店樓下街檔


這碗烏冬得幾條.....又只得幾粒脆卜卜浸軟作餸



 






 


這個不用多作介紹~ 韓式炒年糕


又係辣到 C 的齋餐



 






 


唯有再來兩串拮魚皮



 






 


當晚釜山是入住 Diamond Hotel


還以為自己去了拉斯維加斯



 





 


酒店 Lobby ......古舊老土 Feel



 





 


慶幸房間質素也不錯


可渡過濟洲釜山之旅最後一夜



 






 


第四日行程完結





 


------------------------------------


陰天假期



衛蘭



作曲: Dawn Ann Thomas
作詞: 林若寧





渡過初春的假期
和你參與短短的各遊戲
像個陰天的假期 令我空歡喜
目送你背影穿梭
Every time I think about you, baby
在你懷內吻著我 I'm missing you
鬆脫扣著手滋味


*情感風波 人間很多
 即使要奉獻所有未怕沒結果
 不必 怕難過 不要被援助
 人海穿梭 坎坷
 關心吻淚過然後送走我
 但有你關心存在過 自然也比苦多 *


是最憂鬱的距離
在你的臉中會依稀
時日也飛
自問我棲息的幾吋天地 就像是你屋企
明明我過得很歡喜
懷念著你的手撫我臉龐
淋著雨在吻著我 I'm missing you Wo
不竟相愛總分手都開心過


Repeat


情感風波 人間很多
即使要奉獻所有未怕沒結果
不必 怕難過 不要被援助
記憶中心息的當初
風光照舊了仍是放低我
但有你身邊存在過 自然也比苦多


 






 


10 則留言:

  1. haha...妳都搵到 LC,賣咁貴,有冇收穫呀?

    回覆刪除
  2. 聽到這裡你也想到幾嘔心的一個廁所垃圾桶   >>>> 請殺咗我喇 冇得LC Shopping 勝利品,我覺得好失落吖  而家咩外幣都貴得離譜, 澳洲而家8.7,我點去吖

    回覆刪除
  3. 係丫!一件都無買
    連 Spatula 都$300 到尾咁濟
    又全無特別嘅款式及顏色
    啲澳元真係升得勁.....啲歐 元都升咗啲啦
    美元就最穩.... 咁去美國玩吓...
    但我驚有恐佈反擊

    回覆刪除
  4. 無....咩都無買
    貴到 C .....又無特別

    回覆刪除
  5. 買咗粉紅 5 小花喇!Thanks 報料

    回覆刪除
  6. oh...我下月去釜山行, 原來重以為可以買到特別既LC, 睇黎得個睇字了 

    回覆刪除
  7. 係東南亞地方買LC
    香港都算平...起碼平過日本 & 韓國
    仲有一年 2 次開倉.....Sogo Thankful Week × 2

    回覆刪除
  8. 第2間酒店間房很似很大..上次去 seoul 我都係無買, 太貴..

    回覆刪除
  9. 正確...
    異國買嘢... 一係特平... .一係香港無
    否則都費事拎

    回覆刪除