2011年5月12日星期四

嘍囉飯聚


 


3-5-2011


多謝晒


朋友送上的台灣手信


還有美味的壽司晚餐



 














 


多謝太陽餅、鳳梨酥及黑糖棍仔糖



 






 


已溫定書


準備七月演唱會




 


--------------------------------



寂寞嘍囉



李克勤





作曲:Vincent Chow



填詞:林夕





一聽你講一肚苦水講到力歇聲嘶
聽得我都不禁提起今天的心很翳
明知這種種的懊惱
要想到最壞講到痛快真可講足一世
一聽我講知道應拋低仍未放得低
不比你高使你從中得到一點安慰
難得不必表演智慧
寧願煩悶煩到底


說到最尾你我全是寂寞的小嘍囉
無非不甘心嘆息欠附和
怕小缺憾小到無人清楚
你說快救救我 難道是為了看破
其實答案 誰沒有聽過
其實有甚麼經過從無人經過


一聽你講近來做事做人沒有心機
因此我講定然甚麼東西都不想理
無須分析當中奧秘
你不過志在找個聽眾好歹可消消氣
一講再講就如靜夜突然遇上知己
鬱得太久不免乘機釋出一口烏氣
誰想聽懂得的哲理 寧願和別人對比


說到最尾你我全是寂寞的小嘍囉
無非不甘心嘆息欠附和
怕小缺憾小到無人清楚
你說快救救我 難道是為了看破
其實答案 誰沒有聽過
其實有甚麼經過從無人經過


誰難受過都渡過 whoa 但是仍愛煽潑火 ooh


說到最尾你我全是幸運的小嘍囉
無非擔心當智者要自助
怕苦怕悶不怕吟沉囉唆
你說快救救我 難道是為了看破
其實答案 誰沒有想過
從堯舜夏商周已由前人講破


你說沒作惡為何往往要受到折磨
我說未試過害人但某某想傷害我
你會埋怨 忙著搏殺已忘了肚餓
我也埋怨我為何你愛過的多過我


你說沒作惡為何往往要受到折磨
我說未試過害人但某某想傷害我
你會埋怨 忙著搏殺已忘了肚餓
我也埋怨我為何你愛過的多過我


你說沒作惡為何往往要受到折磨
我說未試過害人但某某想傷害我
你會埋怨 忙著搏殺已忘了肚餓
我也埋怨我為何你愛過的多過我


 







 


10 則留言:

  1.  7月有咩大計吖 唉,我睇怕今年唔使去旅遊喇

    回覆刪除
  2. 7 月係克勤演唱會
    我朋友好鍾意佢....所以話温定佢啲歌
    澳洲唔去喇....不過 Rate:8.6 真係好高
    睇吓啲美金國家就無影響

    回覆刪除
  3. 我怕死,驚咗d恐怖份子報復,唔敢去美國 但我下年一定會去西岸,d親友問咗我好多次喇

    回覆刪除
  4. 玩開心 D,影多 D靚相呀!睇怕 Nepal唔會有 LC掛

    回覆刪除
  5. 多謝.....真係有心
    係丫明天下午出發
    哈哈  LC 唔去啲未全面開發嘅國家
    我要趕回來 Sogo Thankful Week

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意西岸...
    硬係 10 R 啲戰利品引妳呢
    真係好靚....啲美金無上漲,.....啲嘢又平
    但最攞命是十幾個鐘機....C 得

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意食壽司啊
    偶影多D靚相返呀

    回覆刪除
  8. Ok ! Try My Best!
    See U

    回覆刪除
  9. 哈哈!形容得好好呀!兩個女嘍囉!
    食晒D花花鳳梨酥未呀?唔係幾擺得架咋!唔係等你喺尼泊爾返嚟就變梅花點鳳梨酥嘞!

    回覆刪除
  10. 温定克勤啲歌先敢赴約
    不過都係麻麻地.....7 月還有個幾月
    Of Course 食晒先出發啦.....好味...Thank You!
    只剩番條黑糖棒棒糖係雪櫃
    留番無飽飯食嗰陣....+ 番啲血糖

    回覆刪除