2011年5月3日星期二

Farewell~ Boss & Colleagues


 


五月份公司大調動


連老細...同事 3 位轉 Team


30-4-2011


就攪一餐歡送大食會


有自家煮、有即煮、有外賣....


我的作品是五香牛腱


祝大家工作愉快!鵬程萬里!



 


























 


 


8 則留言:

  1. 嘩! 咁大製作,好多野食喎
    連老細一齊轉,咁係係升職呀?
    轉老細又要再適應,我都好怕,如果係新升仲衰!

    回覆刪除
  2. 五香牛好味

    回覆刪除
  3. 哇,你d同事個個係高手吖  下次俾我試下你d手勢吖

    回覆刪除
  4. 我之前都整過 五香牛腱
    不過今次無上次咁好
    因為今次啲牛展非金錢展
    咬口及質感無咁好
    要整就一定要用金錢展丫
    好有機會一定比妳試....

    回覆刪除
  5. 真係左膳的美味小食...
    好易整!一定唔會〝彎神〞
    頂晒籠都係唔夠味
    亦可 + 重味在汁到淋上面食

    回覆刪除
  6. 係丫!好多嘢食.....
    我每樣試吓.....晚餐都唔駛食啦
    邊有職升呀....
    依個年代都係 Cut 啲經理位.....
    潮流興 Deputize 啲位或者名都唔 + ....但就做經理嘢...妳都知公營有幾揾笨....邊有妳福利咁好...15 個月糧...仲有花紅

    回覆刪除
  7. 唔駛講嘢!
           

    回覆刪除