2011年5月23日星期一

140511~ 邂逅尼泊爾


 


14-5-2011 (第一天)


今次出走地點是神秘奇妙的尼泊爾


一個世界上最奇特的國家


尼泊爾北邊與中國的西藏自治區接壤


東....西.....南三面被印度包圍


面積只有 1407181 平方公里


海拔高度達 37-8848 米


有著世界上各種的氣候


在喜馬拉雅山南邊山腰


世界上 14 座最高的山峰


有 8 座海拔 8000 米以上的高峰在尼泊爾


首都所在的加德滿都河谷海拔是 1350 米


乘飛機直飛加德滿都


是沒有機會遇高原反應



 






 


尼泊爾的國旗是世界上唯一三角形的國旗


紅色是國花紅杜鵑的顏色


藍色代表和平


上面的三角形旗中是白色彎月及星圖案代表皇室


下面三角形旗中的白色太陽圖案來自拉納家族的標誌


太陽和月亮圖案也代表尼泊爾人民


祈盼國家像日月一樣長存的美好願望


兩個旗角表示喜馬拉雅山脈的兩個山峰



 








15:55 乘搭 Nepal Airline

由香港→ 加德滿都




 





 


時差:尼泊爾比香港慢 2hrs 15 mins



 






 


貨幣:使用盧比 (Rs)


港幣、人民幣及美金可在當地找換店兌換


美金亦在當地通用


US$1=~Rs70.3


HK$1=~Rs8.85



 






 


往尼泊爾的航班經常延誤


本預計時間到達為當地 18:20


~4 Hours 的時間



 






 


一架很舊的機艙


並無任何娛樂設施的尼泊爾航機


只有帶備自己的 I-pod, 書及雜誌消磨這 4 小時



 






 


從飛機窗口可觀賞到雪山聳立雲端的美景


記得出發時要坐右邊的 window seat


而回程則要坐左邊



 






 


可是我兩次都錯過了


但機艙內是以喜馬拉雅山作背景



 






 


飛機餐是一般難食


服務員的亦不太好


毛氈是限定一人只得一張


Departure 半小時前一定要奪回


整個機艙都有一股獨特的體味...Fox



 






 


好不容易過了 4 小時



 






 


終於到達尼泊爾首都 ~加德滿都 (Kathmandu)



 






 


入境尼泊爾是需要落地即時簽証


請自備相片一張


費用為 US$25/15 days



 






 


一個國家的首都機場是這樣的簡陋


我們這次是 跟團 來


團費: $11999 + $844 = HK$12883/person


但亦只有我們二人由香港獨自前來


並無隨團領隊



 






 


踏出機場


便看當地導遊顯示我們的名字便上前確認


還送上花環作歡迎到達尼泊爾



 






 


車是一部陳年 Corolla (199?)


司機及導遊坐車頭


我們在後面.....全程都是這樣貼身服務


像聘了兩名男伴遊....真有些不慣


與導遊溝通是 Bilingual (Putonghua & English)



 






 


一上車便往中國餐廳晚飯


都是簡單的中國菜式



 






 


餐餐都是有啤酒的


因為每餐都與導遊同枱食飯


是他每餐必備的 Drinking Water



 






 


剛巧遇著一對新人擺喜酒


據導遊講解尼泊爾近年的婚姻制度是這樣


父母先為兒子選一個女孩子


然後雙方約見相親


若合適的話便找一日舉行儀式


由女方父親跟新郎握手確認


第二天便是婚禮


但在加德滿都近年已開始流行自由戀愛



 






 


飯後便直駛往當晚的酒店


Hyatt Regency


Taragon, Biudha, Kathmandu, Nepal



 






 


很靚的酒店  Lobby


India Yoga Feel


會在這裡斷續住上三個晚上



 






 


八天旅程就這樣完結了第一天



Information


 


--------------------------------------------


 


華麗邂逅



容祖兒



 


作曲:Eric Kwok


填詞:黃偉文




 


我細看過 你的笑與你的臉
我佔有過 你的愛與你的暖
我也發覺 緣份曾來過了
就在伸手那麼遠

我笑一笑 計一計再算一算
我也讚嘆 奇妙如航道太闊
宇宙太玄 乘著你我 兩部火箭
其實與你有權 永遠未謀面
年月裡平白錯過 某個友誼或愛戀

*浮遊在無限宇宙 總算拖過你的手
 銀河上華麗邂逅 衣角沾滿了星斗
 以後縱然 遇上氣流 又遠去
 餘暉可帶走

 同遊在重疊宇宙 只要一剎那麼久
 來年完成夜航 降落時候
 我所記得的會是我這刻多富有
 (我都記得跟你互放光輝的協奏)

錯過了你 我需要有記憶嗎
欠缺了你 我今世會發光嗎
我已確信 遊蕩浮華世界
就為相交 那一下

你記得嗎 那一秒 你記得嗎
那次與你 禾稻田停下
看過壯麗晚霞 來日你我 老掉了牙
還是有個最完美印象留下
從沒旅行沒票價 與你我願付上它

浮遊在無限宇宙 總算拖過你的手
銀河上華麗邂逅 衣角沾滿了星斗
以後縱然 遇上氣流 又遠去
回憶可帶走

來日旅程 完結以後 可將這次遨遊
留在我們 那本春秋 Wo

REPEAT






 


 


15 則留言:

  1. 早晨 咁快返家,有假期自由行始終好D

    回覆刪除
  2. 妳對腳出鏡率好高播!
    Hotel 好有feel 呀!
    有兩位男伴遊貼身服務>>>>>俊嗎?

    回覆刪除
  3. 自由行需要完善周詳的計劃
    時間比這裡相對長
    但感覺自由得多
    這樣跟 Tours 就 Relax 得多....
    景點亦比自由行相對多

    回覆刪除
  4. 個樣唔見得人...咪腳
    涼鞋感覺 Relax Trip
    間酒店都得架 Hyatt
    個司機好得...好似意利人...
    鼻高...Natural Curly Eyelashes....氣宇軒昂..帥哥
    遲吓出 Blog 比相嚟睇

    回覆刪除
  5. 感覺好似去探險咁既,好期待呀
    有貼身導遊的自助遊,好爽呀

    回覆刪除
  6. 點解我想講都俾happy 講咗 。你對腳係呢日d相個‘主腳’ 我都想睇靚仔 ,快! 整個機倉都有一股獨特的體味 ...Fox  >>> 04第一次去加拿大,隔離就係阿差,個陣fox 味而家都印象深刻 , 呢d陰影真係跟成世

    回覆刪除
  7. 我無聊咪影吓手...影吓腳
    我都幾鍾意機倉窗前的一對腳
    好有 Holiday Feel .....Relaxing
    我影咗好多張架
    好....儘量快啲寫到帥哥先
    話時話一入機倉已有一股不能言喻的氣味...
    真係 Nepal Airline 別有一番風味
    回程同個尼泊爾 C9 坐....佢除咗對鞋...放隻腳係股下
    嘩!今次係臭腳味....
    我個頭要擰向一面都嗅到....
     

    回覆刪除
  8. 妳講得都好啱...妳真係知我探過險
    去到哲雲係 Rainforest 揾河馬......真係好 Adventure Feel...
    有貼身導遊...有好有唔好...太黐身....
    無 Free Time
    但有人連車門都同我開....有富豪用司機 Feel

    回覆刪除
  9. 今次係臭腳味.... 我個頭要擰向一面都嗅到.. 》》》》 救命!

    回覆刪除
  10. 真係比佢隻腳嚇親...
    一隻屈住放在屁股下....一隻撐住前椅...
    一股臭腳味.....真係

    回覆刪除
  11. 你好,正打算六月中到尼泊爾呢﹗很高興可看到你的blog啊﹗
    你地跟團再離團自己玩?

    回覆刪除
  12. 我哋係全程跟團 (二人成團)~中國現代旅行社
    合用就好啦

    回覆刪除
  13. 還是第一次聽有這間旅行社呢﹗多謝介紹﹗
    你地覺得佢服務好嗎?整個旅程全包要多少錢呢?

    回覆刪除
  14. http://www.modernchinatravel.com/itinerary/NXN8D3.pdf
    團費: $11999 + $844 = HK$12883/person
    旅行社係專攪大陸冷門線多
    係香港有多年歷史....可靠!
    但講到旅行社職員啲服務就麻麻
    不過 exactly 我個 trip 係無咩掂接觸香港人

    回覆刪除
  15. 謝謝你啊﹗會留著作參考,thx!!!

    回覆刪除