2010年9月29日星期三

香草檸檬焗烏頭

 


家裏存放了一些香草


沒有煮意已一段日子


要儘快使用果箱內的刁草及檸檬


昨晚就簡單來一味『香草檸檬焗烏頭』




 








 


太簡單啦


檸檬切薄片 + 刁草塞入魚肚內


再均勻搽上海鹽→裏上錫紙焗 ~45 Mins


 





 


刁草配檸檬......香氣四溢


再混合烏頭的油香


絕對可再來一次的『香草檸檬焗烏頭』


 





 


用煱爐錫紙烤焗也挺簡單


勝在易清潔兼方便


 


 



童謠~ 魚兒水中游


11 則留言:

  1. LC 焗兜呀!妳其實係唔係 show D LC 珍藏呀?

    回覆刪除
  2. 擺明係晒野啦
    我嗰日係灣仔街市見到有生猛烏頭$18條!

    回覆刪除
  3. 咦 !好衰呀!比人哋晒吓都篤爆晒 !

    回覆刪除
  4. 妳哋個個都睇穿人哋!好衰嘅啫 !
    According to my friend's husband :
    買「中國人壽」嘅海鮮即早已登極樂
    買「中國平安」即暈酡酡.....彌留於人世間
    買「中國移動」即生龍活虎.....出水亦能游
    妳 $18/no 係「中移動」
    我 $16/no 只係「中人壽」 ........
    香港街市行程報告 :
    烏頭價格係灣仔比屯門相宜的

    回覆刪除
  5.  Dill .... 我鍾意 .... 美味!
    LC 焗兜呀! 誇張 .... 如果在職場,一見喱類人,我就彈開!
     

    回覆刪除
  6. 彈開?妳意思係 Show-off 嘅同事呀!
    我昨天才同新同事研究過這類同事
    我認為只要妳唔傷害別人就怎樣都可以....
    每個人都有自已的性格、喜好、取向......
    社會是一個求存同異......的地方
    妳有妳嘅生活.....Everyone can enjoy your life!
    但千祈不可影響或底毁別人
    若認為好聽好看便傾多兩句囉!
    我平日平實到不得了.......
    $150 個焗兜有幾晒啫 !
    擁有平常、寬容之心才生活快樂
     
     

    回覆刪除
  7.  
         戙企一對白板加三四萬,對家打隻六萬,你叫食糊!

    回覆刪除
  8. 我唔識打麻雀架!
    即係 .......

    回覆刪除
  9.     你今晚又通頂?

    回覆刪除