2010年9月21日星期二

2010 團圓慶中秋

 


2010 團圓慶中秋


 
















 


祝中秋節快樂


但願人長久


 




8 則留言:

  1.         中秋節快樂!

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂呀!
    團圓飯好豐富呀!邊度?

    回覆刪除
  3. 祝大少奶中秋節快樂
    人月兩團圓

    回覆刪除
  4. 祝 Happy Everyday 日日 Happy
    人月兩團圓
    咪之唔係稻香囉!
    佢哋問我次次係咁影.....影嚟做物...
    我呃呀媽話跟住煮囉....
    佢哋話摷啲舊相都係咁在上下...
    無分別喎! .....
    每次都唔同 Mood...Location(檯號)..燈光 呀嗎
     

    回覆刪除
  5. hi...Queenie姐, 我回來了! 又做稻香fans?   

    回覆刪除
  6. Welcome Back!
    妳去完英國返嚟喇!
    我屋企人食開一間就唔多會轉
    前幾年就好彩.....睇嚟都有幾年食

    回覆刪除
  7. 屯門稻香鑊氣好啲, 元朗果間小菜真係唔係好掂, 中秋果日去老人院接亞爺去稻香過節, 連亞爺都話啲小菜水準差左。

    回覆刪除
  8. 我係荃灣呀......都 OK 啦!

    回覆刪除