2010年9月26日星期日

Wish List~ Fall Autumn/Winter



 


我最愛的秋天已漸漸到來


Fall Autumn/Winter 2010......


My Wish List as:


Camper Vintage Style


Match with the leggings & Skirt.......


冬日浪漫懷舊系列



 






 


今季大熱 Twins 系列


雙生兒的少許分別在搭帶上


易襯....高度適中.....配 Leggings 很好看


有學生書院感覺



 






 


太可愛的一雙平底搭帶紅鞋


Twins 系列


配襯 Black Leggings / Skinny jeans ..... 


Holiday Mood



 






 


Perfect Match.......


Pink match with Grey.....Feminine Style


但很難襯衫



 






 


Elegant Twins Style


這款百搭....但高了一點


不適合作長途遠征/追車/落山.....



 






 


Abercrombie & Fitch


很好看的格仔恤衫


去旅行....渡假感覺強烈



 






 


這 Color/ Pattern 也不錯


香港沒專門店


要網上郵購/水貨店



 






 


Zara Collection


Feminine One Piece......So Beautiful


襯皮褸.....型



 






 


Zara Collection


披肩上衣......Cool


但要除衫食飯.....否則要 Order 一個殘廢餐



 






 


Kawaii 心型化妝掃


太可愛


Must Buy Item!



 






 


得閒再 Shop 吓.....睇住咁多先


 


-----------------------------




終身美麗


鄭秀文



 作曲:陳輝陽


 填詞:林夕


 


 


塔尖仍舊記得 這擁抱極美好
愛有千斤重 重過無涯的鐵路
你那手指再笨拙再粗 肌膚也被你修補
從前那一位 永未能做到

是你去喚醒我 努力才能被愛慕
但回頭目睹你 為我好自己不好
我這幸運兒合著眼睛 只得你沉重身影
如果這記憶非愛情 連天都不會太高興

*莫非可終生美麗 才值得勾勾手指發誓
 對你不止感激敬禮 當你知己才是虛偽
 莫非多一分秀麗 才值得分享我的一切
 給我自信 給我地位 這叫幸福 不怕流逝
 任他們多漂亮 未及你矜貴*

記憶無論再輕 輕不過脈搏聲
靠你的手臂 抱我人潮中暢泳
我這幸運兒幸運到一轉身找得到你 來為我打氣
如果可抱起這愛情 連天都會替我高興

REPEAT


因有自信 所以美麗 使我自卑都放低
在半空之中親你 不管身世


 






 


6 則留言:

  1.     享受?!

    回覆刪除
  2. 好靚!我想埋鏡拼吓先!

    回覆刪除
  3. 我鍾意心形掃同埋呢條 one piece,不過我著唔到

    回覆刪除
  4. 我今晚返學出 開MK
    已買了心形化妝掃
    最後一日特價
    香港網頁 ........買了白色 M  Size.....超可愛
    有興趣可到信和 M22 格仔舖
     

    回覆刪除
  5. 鞋同條one piece 裙都好靚 ,
    心型掃唔知小姐鍾唔鍾意呢?

    回覆刪除
  6. 係呀......靚呀!
    我估小姐若開知打扮 Make-up
    應該會喜歡這心形掃

    回覆刪除