2010年9月3日星期五

十全十美歡送飯

 


不經不覺在這團隊工作了~ 2 年


今月要調 Team


好唔捨得........奈何


經理話:只怪妳平日得人太高興


雙方都要負責任


敵不過大老細嘅聖旨


我總是命途坎坷


客氣嘅同事為我預備十全十美的一餐


 





 


食隻蝦啦.......以後唔會比人蝦


食隻雞脾........雞脾打人牙較軟


食鴨舌......食完會牙尖咀利.....無人夠妳講


食蓮藕豬手啦......橫財就手....遲吓唔駛做啦


 





 


還有甜品....西瓜涼粉西米


 





 


苦命嘅我


今日起還要借到兩年前的鬼地方 3 星期


再轉到新 Team


有壓力.....


經理與好朋友嘅忠告:


『唔需要去蝦人;但千祈要擺姿態比人知我唔蝦得!』


 


 


4 則留言:

  1. 你經理嗰句啱呀
    『 唔需要去蝦人;但千祈要擺姿態比人知我唔蝦得!』
    你咁精靈去到新地頭都應該得人鍾意既!
    祝早日適應,更上一層樓!
     
     

    回覆刪除
  2. 一定啦!揾食艱難!
    好耐以前聽過一位男同事講
    返工並非尋開心.....唔開心係應該....
    受人工唔係一定要令你開心...
    這樣諗就釋懷.......
    多謝妳

    回覆刪除
  3. 要擺姿態是要勇氣....決心....
    依個世界係咁!妳好蝦就咩都係你...
    你唔出聲反抗咩都係妳!
    我只係一個易於擺佈的職員
    第二 Team 經理點名揀我...
    並非我有個人之處....只係聽教聽話
    其他人唔聽佢支笛.......
    做就有份....升就唔駛諗啦 !

    回覆刪除