2010年9月22日星期三

『人生人海』Buffet



 


3-9-2010


除昨天的午餐黃媽媽私房菜


晚餐的一品粥底火煱


兩天團的早餐也很豐富


最美味是生滾魚腩/粉腸/豬肝粥


再配油麵 & 豆漿



 






 


到了午餐便到國際美食自助餐


『人生人海』


係食足 2 小時的 Buffet



 






 


宣傳為客人提供了 300 多種同地區


不同風味的美食


一次過吃遍全世界


先來泰國菜



 




































 


鐵板燒



 






 


有生滾粥粉麵



 












 


各式燉湯



 






























 


雞尾酒



 






 


甜品小食



 






 


梳乎厘



 






 


新鮮水菓



 






 


還有很多.....很多......未能盡影下


2 小時準時 Cut Off ~~~~熄燈收舖


$500 的兩天美食團.......抵





 


-----------------------------------


生日快樂



伊能靜



作詞:伊能靜 作曲:林瓊瓏




 


多麼簡單的一句話 Happy Birthday
多麼平凡的一句話 
Happy Birthday
從童年到成長 人們說過了多少次

在這一瞬間 我只想要 對你說

拿著送你的禮物 Happy Birthday
可以共舞的音樂盒 
Happy Birthday
從無知到長大 不知舞伴換過多少次

在這一瞬間 我只希望 會是你


我總是站在角落悄悄望著你 幻想將禮物送給你
你會是什麼心情和表情 是否 歡喜

我從不想去真正獨自擁有你 也知道你從來不在意
只想看看你微笑的表情 默默 是我對你的心情









 






7 則留言:

  1. 好衰架,引到人地又想去㖭!

    回覆刪除
  2. 咁咪快啲同大少去食兩日囉!
    完全係上車....落車.....食餐飽.....再上車....
    係齋食團....人行我行....不需花腦筋....啱我

    回覆刪除
  3. 呢款梳乎厘個樣咁熟口面...小雲舊...Haha...

    回覆刪除
  4. 又幾似喎!唔怪得咁面熟啦!

    回覆刪除
  5. 人生人海, 真係人山人海....

    回覆刪除
  6. 又唔係咁人山人海....可能係下雨天

    回覆刪除