2010年9月19日星期日

一品粥底火煱


 


2-9-2010


繼續寫番啲過氣美食之旅


午餐是黃媽媽私房菜


而晚餐就是天鳳鮑魚粥底火鍋



 






 


賣點是鮑魚天鳳雞粥


我鍾意吖



 






 


除鮑魚....雞外


還有魚片....肉丸.....牛....蝦......etc



 


















 


還有粟米薄餅



 






 


炒麵



 






 


炸魚骨腩



 






 


粥香滑美味.....好飽


唯一不足是冷氣.....


咁嘅天氣食粥底火煱救命



 






 


晚上就住這間鹿茵商務酒店(****)



 






 


明天就酒店自助早餐


午餐就『人山人海』自助餐


~待續~





 


 


 


生日歌曲

11 則留言:

  1. 呢個美食之旅,睇來真係去得過...

    回覆刪除
  2. 幾正喎,揾日要去試吓先!

    回覆刪除
  3. 係呢!500 蚊找 2 蚊食足 4 餐...
    餐餐雖不是珍饈百味....但都好好味...
    酒店都 ok 架!

    回覆刪除
  4. 係呢......就揾大少一齊去啦!

    回覆刪除
  5.   其實我知你 1/9 44歲生日,所以我 .....

    回覆刪除
  6. 我無 44 歲呀!掂解妳知我 44 吖!

    回覆刪除
  7. 死哪 ... 作了一個 孖 4 給你,唔怪得你咁惡 ..... 但未講完喎,你唔想再睇 .....

    回覆刪除
  8. 唔好再講....
    我知妳想講咩!
    只講一聲多謝有心....抱歉但我唔喜歡再嚟....
    我真誠講出工作地方.......並不想與外人通信交往 Exceptt Internet field....希望妳明白

    回覆刪除
  9.  
            原意只想添一點喜  (  無其他  )
                                    但換上增添心內煩 .... 打擾了!

    回覆刪除