2011年8月5日星期五

蜜汁芥末烤豬手

 


今早放工回家


很懷念.....已有好幾年沒光顧的


Roasted Pork Knuckle@Delicatessen Corner


配德國啤酒......Yummy


早餐後買西芹、甘筍、咸豬手及芥末醬


晚餐精選~ 蜜汁芥末烤豬手




 









 


去燶起肉後→ 有咸香芥末味亦夠潤澤


Cheers



 









 


下次會烤得更好 Yeah


 


 



New Orleans


14 則留言:

  1. Hi, 妳好!  我上網查 "智利鮑螺" 見到了妳的BLOG, 想請教 鮑螺有冇內臟? 需要清除嗎? 很高興 偶遇妳, 喜歡 妳的BLOG!

    回覆刪除
  2. 急凍鮑螺無內臟
    只需 解凍後→ 用刀刮去黑色的表面後沖洗淨→
    用薑葱氽水→再用凍水飛水便可煲湯
    Nice to meet you 2

    回覆刪除
  3. 今次焗得唔好咩?我覺得幾靚呀!

    回覆刪除
  4. 佢比火燒燶後欄...
    我諗焗得咁上下要好錫紙遮住啲易濃位
    同埋我心急未吹乾透就入爐
    妳真係識氹人啫

    回覆刪除
  5. 呢個送酒真係一流~

    回覆刪除
  6. 这間Deli在那裏

    回覆刪除
  7. 好味道
    我帶杯咸檸七黎一齊食呀

    回覆刪除
  8. 謝謝妳! 今日 照妳的方法清洗後 煲咗  鮑螺 豬 脊+五指毛桃,淮山杞子 湯, 正氣滋陰, 強壯筋骨 + 提昇免役力, 極好味! 唯一的問題係 鮑螺唔太冧, 陣間再煲吓. 

    回覆刪除
  9. 係丫!同啤酒真係絕配...
    烤咸豬手真係好好味

    回覆刪除
  10. 可按我上面 Blog 內容的 Hyperlink
    或按下面的 ↓ Underline部份便可連結Openrice食評 有地址 & 價錢
    Roasted Pork Knuckle @ Delicatessen Corner
    這間金域假日地庫 1 ~招牌係德國咸豬手....好味架

    回覆刪除
  11. 阿 Mei....唔飲酒嘅妳都好多新意
    繼冰綠茶後又整杯咸檸七.....
    食家的確有意思 Cheers ....一於以茶飲勝

    回覆刪除
  12. 我會將啲 急凍鮑螺切片煲會更出味
    若想將煲完嘅 鮑螺做餸 E.g. 充鮑魚片燴生菜
    可煲完後才切片.....生菜墊底.....
    再以蠔油/鮑汁煮茨汁燴 鮑螺 片
    就可成一味宴客菜....都充得吓

    回覆刪除
  13. queen 市面有好多間Deli,所以問妳是那一間,這間美式酒店主打德國食品,打從70年代,除半島外,他是自家 有厨房做香腸,朱古力,D德國包做得非常好食 最後爆料是家中的c9在這裏識,即係現在年青人叫界乜

    回覆刪除
  14. 我以為得一間 Delicatessen Corner
    70 年代咁耐.....
    我都係去過兩次咁大把....都係當年 Dating
    好在佢隻豬手係去骨出場
    如果唔係我都幾失儀
    啲嘢真係幾好食....隻豬手皮脆肉嫩
    妳當年就係食豬手...香腸咁阿 Auntie 番嚟
    咁難得幾十年仲係到....就去 Anniversay 回味吓

    回覆刪除