2011年8月27日星期六

050711~大東海旅遊風景區


 


5-7-2011


中國最南端的三亞『大東海旅遊風景區』


與鹿回頭公園相毗鄰


令我想起電影裡的「夏日麼麼茶」呢


Vacation Feel


 







椰林樹影.....風光旖旎


一片歡聲笑語


但酷熱非常


可會是閣下那杯茶































 


可投入繩網下的和諧景象



 






 


愛尋刺激可一試潛水、快艇、水上電單車或香蕉船



 






 


長約兩公里的沙灘


呈漂亮的半月形


用水清沙幼來形容一點也不為過也


聞說曾是天體客的旅遊熱點


也是俄羅斯人渡假勝地


高峰期曾有數百人在此脫光曬太陽


可惜我們無緣一睹此情景


 






 


輕柔的海浪隨風拍岸而來


衝擊著這群弄潮紋身漢


你看多寫意


 





 


冒著會被揼的危險


 






 


晚餐~ 海鮮風味宴


 






 


興隆老榕樹溫泉渡假酒店



是間大而無當的房間


有露天溫泉......但細得可憐


再加上大熱天時......絕對不是享受


選為最劣的一晚


 






 


第三日行程完結


 


 


-------------------------------------


浪花一朵朵


任賢齊、光良、阿牛


 


作曲、作詞:任賢齊、阿牛


 


我要你陪著我 看著那海龜水中游
慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵

你不要害怕 你不會寂寞

我會一直陪在你的左右 讓你樂悠悠


日子一天一天過 我們會慢慢長大

我不管你懂不懂我在唱什麼

我知道有一天 你們 一定會愛上我

因為我覺得我真的很不錯


時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭

美女變成老太婆

哎喲 那那那那個時候 我我我我也也

已經是個糟老頭

啦啦~ 我們一起手牽手

啦啦~ 數著浪花一朵朵


我要你陪著我 看著那海龜水中游

慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵

你不要害怕 你不會寂寞

我會一直陪在你的左右 讓你樂悠悠


日子一天一天過 我們會慢慢長大

我不管你懂不懂我在唱什麼

我知道有一天 你 一定會愛上我

因為我覺得我真的很不錯


時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭

美女變成老太婆

哎喲 那那那那個時候 我我我我也也

已經是個糟老頭

啦啦~ 我們一起手牽手

啦啦~ 數著浪花一朵朵


我們數著浪花一朵

數著浪花一朵朵


時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆

哎喲 那那那那個時候 我我我我也也

已經是個糟老頭

啦啦~ 我們一起手牽手

啦啦~ 數著浪花一朵朵


時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭

美女變成老太婆

哎喲 那那那那個時候 我我我我也也

已經是個糟老頭

啦啦~ 我們一起手牽手

啦啦~ 數著浪花一朵朵


 


11 則留言:

  1. 間酒店就咁睇ok 啵 , 唔好意思啊 ,呢排實在太忙了,埋緊尾。如果你真系急要,call 我喇,我哋就時間。

    回覆刪除
  2. 得喎!靚 !幾清雅...廳?
     

    回覆刪除
  3. 間酒店唔得架....大陸嘅五星係因為房夠大
    我同妳買埋 Cutting Board 先啦
    不過我仍未收到 Coupon ...一收到 Call 妳吓

    回覆刪除
  4. 廳?  >>> yes   師傅的手工麻麻,只能遠觀,近睇就

    回覆刪除
  5. 貼番張公仔紙先,我Dblog友都轉哂新版,無得貼
    支wide影得幾靚

    回覆刪除
  6. 但 Pattern 幾好...一啲都唔俗套,
    可以襯田園系列家居....好

    回覆刪除
  7. 多謝賞圖!
    我都好鍾意 E 張...
    我本來諗住明晚轉...但未掂住...我諗遲多幾日
    知唔知唔囀會掂呢 ?我真係好唔 Like 新版
    啲相係Blog 到重叠...個版面都幾難睇

    回覆刪除
  8. 好多人都不十分喜欢新版,但轉咗都起碼還留番D野以後睇,有blog友上啞苦得回來的消息是9月30號是dead line,如不轉新版,可同你backup,但以後想將D backup再存入新版就轉唔到 。啞苦有一樣又幾可愛,在舊版同新版自己blog裏面是暫時看不到廣告  

    回覆刪除
  9. Queen, 妳講晒我對新 blog既感覺!我覺得而家有血有肉 D.........可以唔洗轉就好 lu

    回覆刪除
  10. 因為我係『百彈齋主』...
    最鍾意 彈 3 彈 4 .....
    不過啞虎都傻傻地...
    E + 先叫人做 Survey ....
    証明佢 E Team 人之前完全無做評估
    管理不善...又學人求變...
    我諗佢都想改進...期待吓 ...相信會好慢

    回覆刪除