2008年11月29日星期六

Cant Take My Eyes Off Of You

 


Can't Take My Eyes Off Of You


Andy Williams


 


You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you
You'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much

At long last love has arrived
And I thank God I'm alive
You're just to good to be true
Can't take my eyes off of you

Pardon the way that I stare
There's nothing else to compare
The sight of you leaves me weak
There are no words left to speak

But if you feel like I feel
Please let me know that it's real
You're just to good to be true
And my baby
Can't take my eyes off of you

I love you baby
And if it's quite all right
I need you baby
To warm the lonely night
I love you baby
Trust in me when I say

Oh, baby baby
Don't bring me down, I pray
Oh pretty baby
Now that I found you, stay
Let me love you, baby
Let me love you, baby

You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you
You'd be like heaven to touch
And I wanna hold so much

At long last love has arrived
And I thank God I'm alive
You're just to good to be true
Can't take my eyes off of you

I love you baby
And if it's quite all right
I need you baby
To warm the lonely night
I love you baby
Trust in me when I say

Oh, pretty baby
Don't bring me down, I pray
Oh pretty baby
Now that I found you, stay


 


好沈悶、好攰的一天,我以後都唔再讀書啦!最後一次!


聽歌.......似開 party,感覺好些!


 


 




23 則留言:

  1. 超憎你,唔好抄我 吓,我壹拾後 o架!
    呢首歌偶有縈繞在我腦間 ....... 但之後就只有嘆息!?!!
    我鍾意 Engelbert Humperdinck 's version,熱鬧 D、有夜店 feel ....
    http://www.youtube.com/watch?v=FNiKW-_8pSo&feature=related
     

    回覆刪除
  2. 唔好打啦 !痛架 !
    打你個死人頭.....打到你有氣無頂透!
    打你隻死人手.....打到你有嘢唔識偷
    打你隻死人腳......等你有鞋唔識著
    咁嘅公仔都比妳揾到.....
    去鵝頸橋買殺手打.......我諗伊拉克都肯同我打呀
    呢個 Blog 人哋一年前多出架啦!
    偶有縈繞在我腦間......發夢咋......好醒啦
    我今日啲姑婆夢都醒晒啦!有釋放感覺 ......
    無謂諗.....得閒諗吓煮咩食.....玩咩仲好
    嘆咩息呀......過眼雲煙呀
    妳啲陳年往事就更加收埋去啦
    青春不再......此情亦不再
    夜店溝女 Feel 呀

    回覆刪除
  3.  
     唔歡迎我咪走囉!
    我回應 bloggers,都會抽時間了解吓佢係乜人,睇哂佢個 Blog!

    回覆刪除
  4. 唔該幫我 匿埋,個死人驗証碼....

    回覆刪除
  5. 話時話,我好怕 "感覺" 被傷害的,我最後一份工因公司轉移到Beijing,MD 在最後一日,做了一件傷害我感覺的事,他事後下一天致電道歉!
    事隔 9個月,公司打算回歸 HK 開分行,MD急召我就位,我顧意唔聽電話,佢 Sec 急到死 send mail 給我,話難交差,我只回她幾句 : 清風明月,杯酒當歌,請勿打擾!
    我及後 IDD 跟 金巴利 太太提及此事,佢話 D 洋人會感到我像搞了他一巴,無面,唔會再搵你!難怪當年那些人在背後用鄉下話叫你花名 : 鐵娘子!

    回覆刪除
  6. 多謝妳睇得起我
    這個妳口中沒有機心的人.....
    仲要似畢打自己人的金燕玲飾演的 Susan
    但抵死又經常與妳搭錯線喎
    妳真係睇晒啦 ?
    咁我比個獎妳啦........係知己朋友獎

    回覆刪除
  7. 可能每個人被傷害的定義不同啦
    有時真係唔知幾時 Hurt 到人
    不過我覺得對人最重要是真誠
    只要真誠坦白......好多時好多事都可原諒
    最可怕可憎的人是不老實.....
    連小小事都大話連篇/支吾以對
    其實初次見面都感覺得到
    我喜歡一見面就自我介紹一番
    再來一句好高興認識妳
    落落大方得體兼有誠意
    我叫 Queenie Wong....係做精神科護士
    近年除了替病人打防流感針
    其實我都好少打針架
    我住新界西.....屯門
    未婚....雙親健在.....有一姊一兄是家中的細女
    平日嗜好只在吃喝玩樂.....遊山玩水
    除番工外.....其餘時間都不嗜生產
    很高興認識妳呀隱姐
     
     
     

    回覆刪除
  8. 我對私人事又極保密,講 D 例子給你知我幾怪誕!
    愉景太太 、元安小姐都算是我的好友,認識了十幾年,她們也是去年才第一次 (之前要求好多次) 到訪我家 ,其實我心唔多願意,因我覺得家是我最後的防線囉!佢地至今都唔知我家主人姓乜,你信唔信吖,跟我做 fd,佢地接受我好多怪行 o架!

    回覆刪除
  9. 都幾怪喎.......
    不過唔緊要啦
    我們只是網上朋友
    而且感覺妳都唔係壞人嚟
    都係得個知字啫

    回覆刪除
  10. 邁亞美海灣 在屯門碼頭則,輕鐵總站隣,已發展到有 van仔經過?
    昨晚知道你做精神科的,就感到你更衛大,因好多人都歧視此類病人,你就要照顧佢地。我當初覺得你做老人科的,因你話要體力。其實有無得選?我估做女內科最輕鬆,病人又識表達、又唔怕男女有別的尷尬。
    我有 "自我封閉" 証 o架,所以日日都來你處看看。
    講真,網上Blog 界跟外面咪又係一樣,一堆堆,有 D 其實在哂家檔,我深入看過就唔入。

    回覆刪除
  11. 我有時話你搭錯線啦,又一例証哪!
    好衛大的家簇啊,互相交流心得都容易。此科一定要付出更大的耐性、人工高一點?應該!無咁辛苦?唔係卦,耐心對待 ~呢種態度,唔係講咁簡單!
    想唔變翻寸樣對你都唔得!晒嘢,幾時輪到你吖,我話嘅!否則,我都對你避之則吉啦!我現在有事要出去先,交貨給姐姐,你想唔想看看我 .....  
    你係我隱退後,第一個人令我有 friend 的感覺,算新朋友吧,你休想逃啊!

    回覆刪除
  12. 咦!又話人哋搭錯線!記錯之嗎 !
    精神科有危險性呀嗎
    但無咁污糟同辛苦.......都係工一份啫
    不過好彩有份咁嘅工
    如果唔係我諗今時今日我係裕記賣嘢收錢咋
    咁蠢又矇又單純.......實在是上天的禮待
    所以我好鍾意我份工
    更何況照顧嚴重弱智病人就好似照顧小朋友一樣
    簡簡單單易 Handle 呀
    佢哋有時固執得嚟都好可愛呀
     

    回覆刪除
  13. 有無看過你自己梳髻的樣子?

    留意到嗎,我幫你化妝了!不過無幫你劃上耳朵!

    回覆刪除
  14. 喂!好醜樣呀 ......
    塊面已經夠長.....仲同我整個濶太髻
    無眼睇呀

    回覆刪除
  15. 真人暫時未試過的造型,咪試吓囉!

    回覆刪除
  16. 依個林亞珍 Style
    襯我多啲喎!

    回覆刪除
  17. 咁呢兩款點呢?其實我用你今年幅相,再 cut 個面出來,放入一個自選化妝/髮形網站,個站要 all back 頭,方便髮形,所以我咪是但加色上你額頭當 all back 囉,我仲幫你加上眼睫毛,選了多款,呢款較自然。下面圖的眼鏡,我都幫你試載過幾款,估你未試過呢款吧!髮髻 look 的化妝是用 peach tone, 古烈治是用 shocking pink tone!

    回覆刪除
  18. 髮髻 look ......... peach tone 那個 ok 喎
    我成日都想條髮間咁 Set 喎
    幾好喎
    古烈治............. shocking pink tone 太激啦
    不過幾得意喎

    回覆刪除
  19. 有無搞錯呀!!咁好玩嘅網站,你無興趣自己玩咩?
    直接比你,又好似逼你玩咁!

    回覆刪除
  20. http://www.taaz.com    好玩o架,記得比成績我睇呀!

    回覆刪除
  21.  今日在 blog上回味吓,又翻到來此頁?!我又想請問你,其實你們在 "小欖" 做,點樣分科? 即老年、女內/外、男內/外及兒童等,如有,我估你係做兒童科!上網看,"小欖" 好似話得幾層,咁你係咪高層呀,因從你家外景看,你應住高層的!

    回覆刪除
  22. 小欖醫院係一間嚴重弱智病人的醫院
    無話分咩料架....只有男或女病房之分
    係好舊式的醫院設備
    療養院感覺.....舊座係地面平房式
    新座亦只得兩層
    照顧吓起居飲食.....無咩大病就住到終老
    都好做....但悶啲.....少壓力啲咁

    回覆刪除