2008年4月11日星期五

吃渴、購物的一天!




由於E係吾食魚生,所以就多咗Order D 我嘅“禁食”!


 


 


今早要返“你大peer review(客席評判),即問 present 的同學問題及評分(5%),見到都驚,因為下星期輪到我,但我仍未開工,我深信「船到橋頭自然直」,所以我現在還無無聊聊寫Blog


 


下午tea time,食了一個半價特惠時段的日本餐,往常我們食宵夜時段,但兩個時段都要排隊,下午茶時段相對比較人小,位於尖沙嘴加連感威老道,兩人價錢只需若$150。但一定不能比呀媽知,一定鬧:「你又吾聽講,有病就吾好周圍去啦!重食埋依D嘢!咁大個人重咁任性……………删下數百字。」


 


跟着節目,當然是指定動作 Shopping



Limited Edition Converse再加我最喜歡的pattern(百家布),一定買!不過,Pedder Red VIP都無折要 $479.00!



我喜歡 Marks & Spencer 的零食,但至愛嘅Mango Yogurt Snack Bar 、杏仁餅無貨幾個月,如果有多多都吾怕買,因長期缺貨,但有新口味士多啤梨白朱古力!


 


 


沒有留言:

發佈留言