2011年12月3日星期六

百尺竿頭







3-12-2011

Congratulations! My Friend!

大學畢業!百尺竿頭  更進一步!

榮幸今天參加妳的榮譽畢業典禮




 


送給妳:祝鵬程萬里!工作愉快!更上一層樓!





 



參加畢業禮最愛聽演辭....

昏昏欲睡的我為妳記錄

要經常在工作保持 Critical mind

繼續終身學習

令自己的行業更專業更向前邁進

回饋社會








 

朋友快昂然踏上碩士之路 !



----------------------------------------------



告別校園時

李克勤


 


作曲:小栗昌彥


填詞:潘源良


 


一天一天的我在期待放學
一轉眼卻要告別校園
一張一張的快樂同學笑臉
粉筆似的消失不再遇見
終於終於不懂得老師所講
祇知道 此刻想多聽一遍
終於終於不需要再管積分
祇恐怕 更多的考試未見
*
這校園 這班房 這走廊 這禮堂
告別時 是我心的家鄉
到未來 那一方 人飄泊 路茫茫
仍然在這裡找到一點點光 *
# OOh...
曾同遇上

今孤身走遠方 誰願這樣
OOh...
昂然踏上
雖分開走遠方 明晨能共創 #
Repeat * # #






8 則留言:

  1. 呢個時刻特別感動!

    回覆刪除
  2. 朋友話一個將近臨盆的 1st hon 畢業生,熱烈掌聲後,在台下流淚哭起來了!一個 part -time 學生已經不容易,再加上懷孕相信有一定的艱辛,畢業禮能確定這些年來努力的成果!

    回覆刪除
  3. 告別校園時~~~ wah long long time ago la, I am the old snake >.<'' 替你朋友高興 1st hon 又懷孕,的確唔簡單,相信作為朋友的queen 想必也是與有榮焉啦 :)

    回覆刪除
  4. Aiya! 我又令妳誤會啦!我朋友話係上台前「一個將近臨盆的 1st hon 畢業生,熱烈掌聲後,在台下流淚哭起來了!」....她並不是我朋友,不過就最令人感動,畢業禮的確定這些年來努力的成果......

    回覆刪除
  5. how are you sister queenie?

    回覆刪除
  6. Queen, 我真係黑仔!今次收貨,大細LACE 碟同上次一模一樣!:'(
    我而家有3隻綠色OVAL, 2隻粉紅細圓形....妳要救救我呀!

    回覆刪除
  7. 隱姐都好耐無聯絡!妳得閒去探吓佢啦!

    回覆刪除
  8. HAHA...唔洗驚,妳肯認一隻我已經好開心!唔該晒妳呀:D
    兩隻綠兩隻PINK我都唔MIND,3隻就真係挪命;(

    回覆刪除