2011年12月9日星期五

三聖海鮮餐



近期很少更新 Blog ...巡 Blog

今晚無論如何都出一篇才就寢

記下昨晚的海鮮晚餐

位於屯門三聖邨

先由同學仔 Husband 帶領揀海鮮

計劃:八人海鮮晚宴;每人~$300/位







五種類製作六味

材料費:$1070







全部都是我心水菜

彈跳力極强的瀨尿蝦







就來一味椒鹽蒜蓉瀨尿蝦

期待以久.......新鮮彈牙冶味



 



檔主介紹的白灼鮮海蝦







比基圍蝦味更鮮

細細隻但好鮮的海蝦味









再買一條屬『中人壽』的泰星斑

一於一魚兩食









第一味先西芹炒斑塊

雖則屬中人壽類別但炒斑塊絕對不受影響









另一味則是炆腩骨

恰到好處;即不油不膩








再買一美國筒蠔









我的至愛砵酒焗生蠔

肥美香口可連吞兩隻也不嫌多








這個蜜糖螺是檔員極力推介

比花螺更鮮更大
 
我們選了細 Size







就做了這味辣酒煮蜜糖螺

不嗜辣的我也可連食兩隻

相比花螺更大更鮮









還有半隻燒鵝及薑汁炒芥蘭




 





名門海鮮酒家加工

奉送海鮮湯、南瓜露及桂花糕

$1320

Total: $2390

好準確!完全達標是 $300/位



------------------------------

飲勝

鄭少秋



曲︰顧嘉輝

詞︰黃霑



飲勝 o甘至醒 倒晒落肚先至醒

飲勝 先算醒 杯莫停 勝

飲勝 一次清 今晚盡興杯要清

飲勝 一於清 o甘至盡情 勝



人人確係高興 大眾叫弟呼兄

飲到連埋埕 你點可以剩 勝

飲到連埋埕 無一杯會剩 勝



飲勝 梗要清 酒靚就要飲到清

飲勝 必要清 杯莫停 勝

飲勝 起勢清 一個二個都要清

飲勝 飲到清 o甘至盡情 勝



大o炎XX恭敬 絕對無話穩定

飲到好開心 醉o左先夠經 勝

飲到好開心 四邊響處擰 勝



越硬我越高興 成個肚係孖蒸

飲到暈佗佗 我都不會停 勝

飲到暈佗佗 個頭起勢FING 勝



大o炎我又先敬 盡興你就飲清

飲到蒙查查 暢飲真夠勁 勝

飲到蒙查查 醉貓雙眼定 勝







2 則留言:

  1. 海鮮我like呀,不過去呢到有d遠水路!

    回覆刪除
  2. 一早就知啦!見妳成日拉大少入西貢買海鮮!又成日同 friend 去擦海鮮!不過若它日要食齋,最唔捨得就係海鮮!

    回覆刪除