2011年12月10日星期六

冬日溫暖



返朝九晚五的疲勞轟炸

難得一日放早

就來一杯天寒地凍的冬日溫暖








---------------------------


飄雪

陳慧嫻

曲:K.Kuwata

詞:簡寧



*又見雪飄過 飄於傷心記憶中
讓我再想你 卻掀起我心痛

   #早經分了手 為何熱愛尚情重
獨過追憶歲月 或許此生不會懂

   +又再想起你 抱擁飄飄白雪中
讓你心中暖 去驅走我冰凍
冷風催我醒 原來共你是場夢
像那飄飄雪淚下 弄濕冷清的晚空

   %原來是那麼深愛你
此際伴著我追憶的心痛

重唱 *,#,%,+,%,%


 







2 則留言:

  1. 呢d duty 仲要返幾耐呀,日日早真係幾辛苦!
    會會要轉做“行街街”架!

    回覆刪除
  2. 今日鐵人老細話由下個月全面"行街街",但要跟 unit 其它 special assignment .....鐵人話會好忙....好辛苦!有時還要做 relief....一個人做份半工....不過就返 5 日,星期六及日 off! 現在唯有見步行步!盡力而為!

    回覆刪除