2011年11月8日星期二

221011~ 香港→關西機場→心齋橋







22-10-2011 (第一天)


人生第五次日本遊

今次目的是賞紅葉

但大阪京都實在還有 3-4 星期才有紅葉落索的時候

所以此行只可命名為『京都秋日散策』

早上 09:30 已到達香港國際機場

朋友昨晚已網上 Check -in

10:00 朋友到達機場匆匆寄存了行李

便到機場翠華食早餐

哈!哈!我最愛的組合:滑蛋奶油豬+ 沙爹牛肉麵+ 熱奶茶

我邊吃邊叫著:好味

鄰枱的哥仔也多次投以奇異的目光

心想這人是從那裡來的












早上 11:10 乘搭香港快運 UO616 飛往日本關西機場

選擇香港快運的主要原因是價廉及時間較優勝

可早機去晚機返

行程編排較理想













我每次都是 Final Call 才入閘

都係影吓相、上吓網、打吓電話、行吓 Duty Free、去吓廁所咁啦












現在 Le Creuset 除 Cathy ...Dragon Air 有售外

連香港快運也來分一杯羹

紅/橙花花煲 HK$1780 (貴了 $100 )

還有 Cassis 26cm 煎鍋 HK$1190

及這款開倉才有的 22cm 復刻版 HK$1630












未離港的第一炮消費

Elizabeth Arden~ Eight Hour Cream 機場特別版

一盒兩支庒 28g Each-HK$155

這支萬用 Cream 也不用我多介紹

是冬日護唇、爆裂皮膚的好幫手

平日在港只能買到 50g/tube

但機場 Duty Free 可有 28g × 2 ......放手袋內的冬天恩物












香港快運的飛機餐

都是這樣啦!





 







~ 4 小時的機程

到達關西機場已是日本時間下午 16:10 (日本快香港 1 小時)

一星期前的日元對換率:101.37











一到步就貪便宜

買了南海電鐵特急劵車票

絕對是一個錯誤示範












買這張南海電鐵 + 一張 One-day  地鐵往來任搭只售 1500yen











無程程住大阪梅田就走去難波

再由難波轉地鐵(御堂筋線)→ 梅田站 230yen

不能言喻解釋的戇居










我們買的是 Package + 雜項= $5624/person

香港快運來回機票 + 4 晚
大阪西梅田哈頓酒店住宿












酒店位處於 JR 大阪站『櫻橋口』出口往梅三小路方向徒步 ~10 分鐘到達

Settle 行李 ~19:00 再乘地鐵由梅田→心齋橋












日本大都市的共車都有設置女性專用車卡

有部份路線在平日一整天都設置女性專用車輛

也有部份路線只在繁忙時間有所安排

我又要坐女性的專用車卡















天氣不太好下著毛毛雨的黃昏心齋橋










有瓦遮頭購物街~ 心齋橋

這裡並不是一條橋

而是指由心齋橋站→ 道頓崛川約數百米的心齋橋筋商店街

旅遊書記錄約有 160 間店鋪

購物、食店、百貨公司、药房及生活雜貨店毗鄰

是大阪最具人氣的地方

亦是我們旅程中晚上常流連的地方











居然一座全樓層都是 Uniqlo

但大部份日元換算後都比香港略為昂貴












我們是夜晚餐決定是
『一風堂拉麵』

一風堂源自日本博多

曾得『日本第一拉麵』之稱號

其實日本各地也有分店

早幾個月前香港亦開設了店舖於尖沙咀新港中心二樓

就試試心齋橋這間分店











日本人做事都是細心關注每一細節

做甚麽都是這樣煞有介事

可看看每碗拉麵都確保份量一致才烹調














與香港分店不一樣的是

這裡可有漬物泡菜等可任加

另香港店舖的麵款則相對較簡單











先看看 Menu 都是以六款拉麵為主

憑相片就選了博多......拉麵~850 yen

可以有玉子及义燒 + 極濃豚骨湯底

心想必定很美味











看看我的博多拉麵

拉麵質地爽口彈牙

實在無語論比

但這樣熱湯分開兩碗上

建議食法是將麵條逐小浸入熱濃豚骨湯品嚐

我只覺得這樣令麵條溫度大減

初期食都熱度尚可保持

但食至中→後期已變成一碗室溫並略為肥膩的濃湯拉麵

有膩與滯的雙重口感

大大破壞了拉麵的神髓

此刻只想高呼〝我只求一碗熱烘烘的豚骨濃湯拉麵〞












晚上八時多心齋橋已很多店舖關門

只有三數药房仍繼續營業至 10 時

药房可掃 Kiss You 牙刷及 yuskinA 药膏

必買的日本药房孖寶

這間是價格最相宜的










22:00 離開心齋橋

乘地鐵回梅田

22:30 回到酒店



~第一日行程完結~

明天準備到京都乘搭嵯峨野小火車





-----------------------------------------------------


償還

王菲


曲:柳重言
詞:林夕




從未將你的貼相 從右翻至左欣賞
從未躺進髮上 貼身搔癢 怎會當尋常
從未聽你的拇指 撩動花瓣的聲響
從未真正放手 所以以為 擁抱會漫長


*償還過 才如願
 要是未曾償清這心願
 星不會轉 謊不會穿
 因此太希罕繼續相戀


償還過 才情願
 閉著目承認故事看完
 什麼都不算什麼
 即使你離得多遠 也不好抱怨 *


從未等你的眼睛 從夢中看到甦醒
從未跟你暢泳 怎麼知道 高興會忘形
從未跟你飲過冰 零度天氣看風景
從未攀過雪山 所以以為 天會繼續晴


Repeat **


 







 

 


 

 

 

19 則留言:

  1. haha...連快運都唔放過LC!買了南海電鐵特急劵車票>>>>>>為何是錯誤示範呀?我會住難波,好似買呢程o岩用喎

    回覆刪除
  2. 哇!好耐冇見你出blog 差d 想報警添!你知你好勤力出post ,除非出游,好耐冇見你隔咁耐喇(^^)

    回覆刪除
  3. 阿毛生活,哈哈,俾你笑C 咁未好咯,早睡早起,皮膚都靚d !

    回覆刪除
  4. 難波行街去 LC 難波店就超方便,但去機場就拉 & 抬餐 C....都係睇住嚟買...揾自己笨!兩喼好喇....不過妳有屋企人牌運輸!咁就另計 lu!!

    回覆刪除
  5. 這段時間好多人去日本,,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''

    回覆刪除
  6. 你個package幾抵喎!
    都係果句,等到頸長啦!快D post 啦!
    我呢輪都係超懶,無乜出post!我月尾去寶島,又係0810,
    我老細大整蠱編我SD,好在老死多,答應0530返o黎頂我,仲要飛的。無得食滑蛋奶油豬:-(

    回覆刪除
  7. 望千秋水,終於有野睇,去玩幾日,可能是淡季,個價錢好低,好過返大陸玩受氣

    回覆刪除
  8. 多謝收看!很可愛的手繪漫畫.....有心思!祝減肥成功!

    回覆刪除
  9. 同學仔,你d 功課呢?

    回覆刪除
  10. 交咗啦!快啲嚟指教吓啦!

    回覆刪除
  11. 其實我瞓覺係好似風車咁轉....要唔郁係瞓唔到.... even double 床都要大啲先得....日本酒店啲 double bed 是 single bed 嘅 size...唔掂!

    回覆刪除
  12. Feon 咁唔該晒你啦!:-)

    回覆刪除
  13. 還有一種叫king bed room 或 Queen bed room 的單人大床房,主要for D啇務客人用,日本酒店多數係迷你D,連個浴室都是塑膠做模出來,以妳酒店間房為例,應該在窗邊還有一coffee table同二張椅才算標準。

    回覆刪除
  14. 其實間房真係好細,連我個喼都係晚行朝拆.....仲掂窗邊還有一coffee table同二張椅.....不過最緊要張床及熱水沖涼,日日都早出晚歸.....都係瞓一晚...沖個涼....所要只睇 E 兩樣 & 乾淨!

    回覆刪除
  15. 好好睇,好想去日本,不過最快都要出年暑假lu。
    你個Partner咁精明,點會買錯車飛咁失策架?你俾咗乜嘢佢食呀?
    好少去旅行會落雨過喎?之後果幾日會點呢?
    快d再post啦!無得去都有得睇吓吖嘛!

    回覆刪除
  16. 想請問, 心齋橋『一風堂拉麵』的大約位置在那? 附近有什麼店鋪方便搵? thanks.

    回覆刪除
  17. 原來Afternoon Tea 起心齋橋大丸2/F 呀!

    回覆刪除
  18. OMG! Too late....may be next time lu! Thanks!

    回覆刪除
  19. 我係心齋橋行行吓街入 Boutique 買嘢...用中文寫『一風堂拉麵』問路...係老闆娘指引我們的...抱歉我已忘記附近有什麼店鋪!可瀏覽以下網址: http://www.ippudo.com/store/#kansai 希望幫到你啦!

    回覆刪除