2011年11月24日星期四

X'mas Gift of 2011




 



我最愛的 Jurlique Handmade 香薰爐再度登場
 
足足有三年多才再版

今次不再是

舊版的 Signature Color~ 孔雀藍

亦不是 09 年換購的
4 款活機農場特別版

而是木質啡 ~Classic Version....Like

實在不能抗拒的中號 Size








是澳洲 Jurlique 老闆娘採用特別陶土人手制成

每個都有 Signature






 
Limited Edition

Handmade 陶土其質地可令香薰油蒸發得更好

具透氣性.......更有效揮發香薰油

建議選用中號 (但價錢足足 ×2 ) 

 燃完一蠟燭也剛好不會燒乾水
 
晚上睡覺使用就安全多了

因我已燒裂了兩個 Lid

這已是我第四個 Jurlique Handmade 香薰爐

鼓勵自己要努力 ~儘快適應新工作

Christmas Gift of 2011










WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS-
 

12 則留言:

  1. wow ,hand made 真係好特別,但好貴吖 $_$

    回覆刪除
  2. http://blog.yahoo.com/sp101205/articles/210143/index haha 我睇到喇,真係佩服呢種人,面皮厚到吖>.<''

    回覆刪除
  3. 好好質感!無論在視覺、觸覺、嗅覺、感覺都是超凡,最重要是身心的一大享受,唔駛做的日子燃點著在家看書、上網、睇碟、聽歌、午睡,再整番壺花茶.....是我最 relax 的生活...記得配埋 Jurlique 的香薰油!其實我都掙扎咗好耐,但真係一過就買唔番,上次孔雀藍絕版前買咗兩個,但已被我再燒裂一個,細 size 係好容易燒乾,所以一倍價錢也要中 size!買啦!

    回覆刪除
  4. 請問大約幾錢到?

    回覆刪除
  5. 妳睇到喇!會唔會佢哋知佢啲野!費事等佢.....知佢比台幣 coins 啲行為...佢真係.....奇怪嘅女人!

    回覆刪除
  6. 中 size:$2950;細:$1450....大:$5950 吖

    回覆刪除
  7. 嗯,妳好識嘆!我其實好驚會危險,因為我好大意咖;P

    回覆刪除
  8. 所以一定要中 size....一蠟燭剛好不會燒乾水.....safe!

    回覆刪除
  9. 點住香薰訓係好舒服架,最愛玫瑰味!

    回覆刪除
  10. 香薰真係令人好 relax!通常玫瑰味最貴!!薰衣草幫我入眠!Like!

    回覆刪除