2011年11月28日星期一

平通全港



一年兩度嘅 Sogo 大減價

再緊接下來便是 Yata 大減價

一田的貨品可稱平通全港

尤其行李喼、寢室用品及超市貨品

今次第一目標便是 25" Hello Kitty 喼 $599








再到超市掃 Tide 洗衣液1.47L $119/2枝 (價真棧$84/枝)

差不多是百佳的半價

比價真棧都要便宜一截

還有 Tide 衣物柔順劑 3.06L 折實價是 $71.3( 價真棧$105)....平到震

UCC 即溶招牌咖啡 114 & 117 折實價 $31.9 (百佳$71.6)

Nabisco 檸檬/芝士夾心餅 $35/2件

讚崎手打烏冬 3包裝 $21.5/2包

大燒烤菇 $29.9/2包

我真希望自己有兩對手







梅乃宿柚子酒~$181






在這加價熱潮的香港

相比崇光、吉之島、永安

減價後的一田是全港最平

亦是最蜂擁的一間百貨公司

秘訣是要:目標明確!速戰速決!不宜久留!




-----------------------------

加價熱潮


 


許冠傑


 


作曲: De Knight-Freedman


填詞:許冠傑/黎彼得


 


你怕!我怕!個個怕!
煙加!酒加!屋租加!
巴士加!的士加!多士芝士乜都加!
加!加!加!加!加!
糖又加!鹽又加!
成日咁加任佢話!其實無他!
你住人屋宇下,佢梗收買路錢挪兩渣,
買佢怕!買佢怕!要加就加!總之慣啦!

牛油又加!蠔油又加!
燃油又話每「卡」七個六,其實無他,
佢石油多到極,可惜真金白銀貶晒值,
冇法啦!冇法啦!佢加就加!都由佢啦!


紅荳沙!茶葉渣!
全部要加慘到極,陀累全家,
靠份糧點夠食,卒之查到鼓油都冇滴,
夠啦卦!夠啦卦!咪枕住加,喂!好啦卦!

時時話加!年年話加!
無盡咁加趕到絕,求助哪吒,
我望能生對翼,即刻飛上月球再搵過食,
就冇有怕!冇有怕!佢加就加!拜拜啦!(加加加.....)(怕怕怕.....)

人人話加!頻頻話加!
成日咁加任佢話,其實無他,
我做人多說話,係D加價熱潮風氣下,
八下卦!八下卦!發起爛渣,谷鬼氣嘛!



 




 

12 則留言:

  1. Tide 洗衣液1.47L $119/2枝 >>> 我震震震!!!

    回覆刪除
  2. 前幾日我怕迫人唔敢去...我琴日last day去沙田果間,都迫到C ,結果冇買野走人:(

    回覆刪除
  3. 我星期六 & 星期日都有去,星期六去到 Hello Kitty 喼 25 & 29 已售罄...得 20 size....so 星期日都要走多轉!仲有買咗枝好好飲嘅梅乃宿嘅柚子酒 $181....吉之島減價都要$188....一田啲日本酒減價係最平!但次次都鍾意打孖才有優惠!有興趣記得睇吓!好多人成箱咁入!

    回覆刪除
  4. 我都見廣告有這個KITTY ,不過一田真係出名迫, 唔敢去.........下次要去同人迫下先

    回覆刪除
  5. 唔怪得個個係一田走出來都拿住個喼。

    回覆刪除
  6. 係喎 2 號又到吉之島!supermarket 有 5%off!

    回覆刪除
  7. 一田真係最平的一間!但迫嘅程度可及年三十維園行花市,所以買到心頭好再到超市掃完要即閃,又侷又多人....兼好嘈!建議一開門就入....啲好嘢轉舜即無!

    回覆刪除
  8. 我個 friend 都係....個套行兩行又跌落嚟...個喼係立立令嗰啲....一花就現形....唯有用喼套.....見佢真係幾麻煩,喼 E + 野係唔到妳鏡錫...一寄倉就幾條痕!!

    回覆刪除
  9. 個kitty o急好抵呀!

    回覆刪除
  10. 所以咪去咗兩日追喼!啲 quality 都幾好!$599 超抵!用三幾年就換!

    回覆刪除
  11. 老豆都有去Sogo掃貨, 買Callaway golf club, 有七折, 五仟幾一set依家賣三仟幾, 重買埋打golf衫褲鞋襪, 慳左好多..

    回覆刪除
  12. 咁就好喇!祝聖誕快樂!合家安康!暫時都唔會放棄,正係多有多寫,小有小寫,不過真係無咩空餘時間,放工攰到 C .....希望快啲適應!

    回覆刪除