2011年11月10日星期四

第一.....鹹瘋




終於完成我的第一瘋

這次是失敗的示範

欠缺 Q 潤戚風的輕柔、鬆軟及入口即化的口感

最丟架是我誤把鹽當糖使用

變了天下第一......鹹瘋




 



師傅請多多指教

那個步驟需改進 ?

我會再接再接再再厲

一定要做到真正的『天下第一風』




 



一於行過路過唔好錯過

煩請各位路過的朋友

亦多多提點


----------------------------------


總有你鼓勵

 


倫永亮/李國祥




填詞:潘源良 
作曲:李子恆/吳奇隆 






李:別離夜 像溶化了一切
  夜雨中她的影子漸細
  在消失的那刻 方知過去這關係
  再經不起這風雨沖洗

倫:別離夜 夢和愛已關閉
  夜雨中他將身份代替
  為她舉起傘子 擋開我眼裡的淚
  瞬息間經已取走了一切

李:誰叫我這晚竟會跟你相遇
  兩心正好枯萎
倫:誰叫我這晚竟會又重遇你
  同在情路跌低

倫:笑一聲真湊巧 哭也找到安慰
  就像痛苦已再不有關係
  熱情就算枉費 友情同樣美麗
  讓無盡暖意回歸

李:也許一生到底 一切超出估計
  但是我總會找到你鼓勵
  熱情就算枉費 友情同樣美麗
  恨愁用歌聲代替

李:未來夢 就如世界一切
  沒有一些東西可預計

倫:但始終都去找    只因有你再鼓勵
  再不必將我的心去關閉

李:誰叫我這晚竟會跟你相遇
  兩心正好枯萎


倫:誰叫我這晚竟會又重遇你
  同在情路跌低

李:笑一聲真湊巧 哭也找到安慰
  就像痛苦已再不有關係


合:熱情就算枉費 友情同樣美麗
  讓無盡暖意回歸

倫:也許一生到底 一切超出估計
  但是我總會找到你鼓勵


合:熱情就算枉費 友情同樣美麗
  恨愁用歌聲代替

合:也許一生到底 一切超出估計

  但是我總會找到你鼓勵
  熱情就算枉費 友情同樣美麗
  恨愁用歌聲代替










18 則留言:

  1. 個色好靚吖,換咗個模應該ok, 快d 又整個甜風!

    回覆刪除
  2. 係鹹到震....為咗要試清楚口感.....食後要灌服大量開水!

    回覆刪除
  3. 我諗係發打做得唔好.....Texture 偏濕....欠缺 Happy 做的輕柔鬆軟!我會屢敗屢戰的.....要做天下第一風....第一卷....第一批.....我精神病發作中*^_-

    回覆刪除
  4. 還欠這個logo貼上自定欄位<embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" src="http://i172.photobucket.com/albums/w24/shigai_bbd/SG_013.swf" width="180" height="280" wmode="transparent"></embed>

    回覆刪除
  5. 會會係加粉時攪拌過度令蛋白C左,所以唔鬆軟!
    再接再厲,我等食啦!^^

    回覆刪除
  6. 『天下第一廚』Uncle 個朵掂唔掂呢?最緊要係『輸人毋輸陣;輸陣歹看面』多謝!

    回覆刪除
  7. 好!只要能焗到天下第一風!一定要妳分享!

    回覆刪除
  8. 總共60g鹽咖!OMG!傻妹,妳點可以食落肚呀!鹹C喇 @@ 我睇妳D步驟冇問題呀,升得都唔錯!下次收埋D鹽先開壇啦....加油!^_~

    回覆刪除
  9. 多口講句,個碟/cake stand 巧令令^^

    回覆刪除
  10. 師傅!徒兒知道喇!粉都買埋....等一得閒就開壇啦....多謝指教!

    回覆刪除
  11. 係丫!幾年前 Blog 好多人買架!係清貨價!但手工麻麻...係粗貨嚟架!

    回覆刪除
  12. 係真係好好味咁WOW,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''

    回覆刪除
  13. 得閒會嚟睇!多謝分享!

    回覆刪除
  14. 我覺得你打蛋白好似打過龍,有空去下面參考吓。
    蛋白霜打發方式: http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/article?mid=49187&prev=50318&next=48896&l=f&fid=23

    回覆刪除
  15. upgrade 咗......hehe!Keep in touch!

    回覆刪除
  16. 其實我烘焙係好 Frustrate ....所以想上一啲好詳細解釋嘅堂!希望每個 Step 都有 reasoning....妳明啦!記住有就話我知!

    回覆刪除