2012年3月5日星期一

薑葱廣島蠔





1-3-2012


雪櫃積存了一堆急凍產品

發現有半包我愛的日本廣島蠔

薑葱炒是賣飛佛

看看我的美味作品



 










材料:

急凍日本廣島蠔~ 半包

薑~ 幾片

葱段~ 少許






調味:

蠔油、鹽、糖、胡椒粉、清酒





做法:



急凍蠔先解凍→ 用生粉及鹽醃一醃→ 再用水沖洗至清→ 瀝乾



  最後用鹽及胡椒粉醃蠔待用



+油燒紅鑊略煎生蠔兩面上碟備用



+ 油燒紅鑊 →先爆薑片至有薑香味 →再燴入蠔略炒→

贊入清酒→ + 略稀釋的蠔油、糖、鹽、胡椒粉幾下

→ 再 +入葱段炒→ 熄火上碟便可







簡單美味......我鯨吞了八隻之多 




 






You Belong to my heart

8 則留言:

  1. 睇得出好夠鑊氣

    回覆刪除
  2. 叫妳做厨神呀,果然有料到

    回覆刪除
  3. 要嘆番杯啤酒先得喎

    回覆刪除
  4. 我覺得都唔錯,Happy 真係好眼光

    回覆刪除
  5. Uncle!妳叫我廚神.....hahahaha

    回覆刪除
  6. 妳又呃人飲酒
    丫 Mei 妳都唔飲酒 Ga!

    回覆刪除
  7. 呢高都係我至愛呀。

    回覆刪除
  8. 港島蠔既肥又美.....人人愛

    回覆刪除