2012年3月18日星期日

有妳真好!






今晚所要展示的並非我的黑椒牛仔骨

是要多謝阿 Mei Mei 送給我的 Afternoon Tea 焗盆

芒果的橙黃色就像今季的春裝般美麗

Oval 外型配上兩隻 cutie 耳仔

再加上凸字的 Afternoon Tea Local

我還是第一次擁有日本品牌 Afternoon Tea 的餐具

實在美翻天啊














還請看看我的 LC Trivet......是白色

無錯是白色.....像 Lace 般

我飲恨半年多

是 Mei Mei 第一日開倉早上替我拿回來

當天我正在上堂收到 WhatsApp

簡直想站起來打個側手番/陀螺轉來慶祝

此刻.....深深感到識人好過識字

多謝晒!唔該晒!有妳真好











Give Thanks - human voice

6 則留言:

  1. 八哥狗的女主人2012年3月18日 下午9:44

    焗盤及下面的隔熱墊都美得很, 我就算單單看一看, 都覺得很幸福 !
    用來裝食物, 一定加倍美味 (眼睛及舌頭雙重享受) !

    回覆刪除
  2. 原來我咁榮幸第一個送上這品牌給你
    [img](love struck)
    同你有緣相識、相知
    見你咁鍾意個Trivet真係好開心,幫到手就好啦!

    回覆刪除
  3. 實在太靚!
    星期天為要影幅靚相出 post!
    嗱嗱聲係雪格將牛仔骨取出解凍....要襯兩個美翻天
    要\達致相得益彰之效!多謝!多謝晒!

    回覆刪除
  4. 係丫!上次去日本大阪摷咗兩晚條心齋橋
    跟住旅遊書地址去揾.....誰不知搬咗....沮喪!
    真係有緣架呀同袍! You're very nice!親切感覺!多謝晒!

    回覆刪除
  5. 識人好過識字>>>>>>>haha...我都感受到呀
    其實妳齋show 呢兩樣靚野都殺C人啦,唔洗牛仔骨

    回覆刪除
  6. 為咗表示我對 Mei 份禮物嘅多謝嘅誠意丫!
    掂都煮啲嘢襯吓佢!

    回覆刪除