2012年3月4日星期日

走上不歸路




終於出咗啦!

人生才第六部 Mobile Phone

第一部 Smart Phone












熟悉我的親朋戚友....同事

常問:換咗部電話啦!無 WhatsApp?掂同你聯絡?

我嘅 Standard 答案:我要等 iPhone 7

......咁要等 5 年喎

親愛的出咗啦!還是繼續期待我的 iPhone 7

走上不歸路







繼續期待~林海峰

6 則留言:

  1. haha...妳開齋喇
    妳就好啦!有得whatspp喇
    我上個月都幾乎落搭,有個fd多左部,但要4,000幾蚊...唔捨得呀!

    回覆刪除
  2. 哈哈,這個美國蘋果吃不到,認真重皮

    回覆刪除
  3. E + D 無限 plan 都幾貴!
    算啦!我都算 out....比人笑我成個丫蟬咁!
    人哋出咗咁耐.....現在才出!

    回覆刪除
  4. 係丫個個都咁講!所以要 delay 個起點

    回覆刪除
  5. haha...世事難料...我都有部 愛瘋喇!不過係過氣3G,係我細佬俾我用咖...hehehe

    回覆刪除