2010年8月6日星期五

越式咖喱牛尾煲



 


越式咖喱牛尾煲




 









 


放假天要試煮牛尾煲


一檔牛肉檔兩日才有一條牛尾


所以要晨早到街市才可買到新鮮牛尾


牛尾價錢:48/斤


我買 98/條......都幾貴




 









 


今次氽水後再用薑片爆香牛尾



 









 


  燒紅鑊→ 下油放薑片爆香→乾葱茸→ 再下蒜茸→ 及香茅爆


→再下黃薑粉



 









 


今次要用黑色鍋來炆


因黃薑粉是很容易沾顏色上食具



 









 


→放入牛尾 + 水 (浸過牛尾) 為標準→煲滾


→ + 1 小粒冰糖


下調味及蓋上煲蓋,用慢火炆至軟及腍




 









 


炆好後→ 將青椒及洋葱放入煲內再煲滾



 








 


非常美味的越式咖喱牛尾煲










 




 

Dragonfly

14 則留言:

  1. 單睇就知道好濃郁的味道!

    回覆刪除
  2. 係呀!真係好好味架 !
    真係有眼光......

    回覆刪除
  3. 如果你不介意用簡單的software,可用 www.picnik.com .

    回覆刪除
  4. 多謝妳吖!等我今晚放工慢慢試吓先!
    無言感激

    回覆刪除
  5. 看完就覺得肚餓

    回覆刪除
  6. 係呀!妳講得好啱.....好味!
    多謝到訪

    回覆刪除
  7. 咁就請你食番餐啦!

    回覆刪除
  8. 睇左你個blog好耐啦, 你個鑽石鑊好似好好用咁喎, 請問你用左佢咁耐,同不鏽鋼鑊比有咩唔同?我想換鑊好耐啦, 鐵又太重, 不鏽鋼又洗清潔, 請你俾意見我吧。

    回覆刪除
  9. 好好用!
    少用油又唔"痴鑊"
    少油煙又乾淨--以往煮完餸啲油彈到周圍都係
    現在只是幾小點在爐邊
    煎魚全鑊受熱,一次可煎多條都唔痴鑊
    煎荷包蛋就無啡色邊......但可以全走油
    以上都係賣點

    回覆刪除
  10. queen , 咁請問多一個問題, 煮蔬菜時, 用鑽石鑊煮蔬菜可唔可以保持翠綠? 因為我又中意不鏽鑊呢個好處。

    回覆刪除
  11. Ok 架!我相信隻鑽石鑊比一般鑊傳熱快...
    感覺很快熱及比以往用嘅鑊更高溫.. ..
    所以炒飯...炒菜很好
    我只用過生鐵鑊.....未用過不鏽鑊....不能作比較

    回覆刪除
  12. 個煲好靚呀!!! 見到都流晒口水

    回覆刪除
  13. 係 Staub 嘅南瓜煲
    依味咖喱牛尾煲都好味....係我信心之選
    多謝到訪

    回覆刪除