2010年8月1日星期日

步步高陞宴!

 


星期六出城


到港島區~ 上環的天空


香港很少見到的藍天白雲


 



 


我提早出到 CWB


是為買哥哥的禮物


目標是袖口鈕


一入 Swarovski .....不用 3 Mins 就買咗


灰色水晶......閃爍得來又夠沉實


我非常喜歡的


 



 


我準時到達


已十多年.....未光顧過會展會景餐廳


上一次是哥哥第一次升職


 



 


主題是珍饈和味放題


Sumptuous Japanese Delights Dinner Buffet


 





 


一個月前 Book 的望海大檯


 



 


18:30 黃昏海景很靚


 



 


依個就係我呀哥喇


咪睇緊我份禮物兼看住啲嘢


 



 


睇表情!我諗都合心意的


 



 


開始我狂風掃落葉的時刻


第一擊:魚生....長腳蟹


 



 


第二擊:鐵板和牛....大蝦


 



 


3rd: Caesar Salad....


跟住已唔記得喇!


 














 


這裡有梅酒及清酒試飲


部份買二送一


都幾抵....紅茶梅酒 $320/3 Bottle


我當然要買啦


 



 


食物質素一般


勝在 View 靚兼老嚟我哋


祝哥哥步步高陞........日理萬機........


工作愉快.......身體健康.......


 



 


全晚餐廳都播放這首歌


----------------------------------


手紙: 敬啟者 給十五歲的你


 


Angela Aki


 


作曲:Angela Aki


作詞:小女子

安好嗎成年時候我   可否會能完成目標
請告訴在這刻我會置身於哪裡
寫給已成年時候我   每一句祈求完全是真
筆到處在忐忑進退   吐不出半句

徬徨裡   身心早交瘁   面對親友心裡充滿疑慮
徬徨裡   晚晚不夠睡   徬徨未來學業害怕會衰

自信的心都破碎   多麼的氣餒
天真的心加了一歲   加倍地退
為何現時十五歲   雙親喝令進步拼命追
在競爭的考試裡   怎可撐過去
天真的心早已給我一腳踏碎
未曾成年十八歲   真我恐怕已失去   真我恐怕已失去

安好嗎童年時候我   今天已能完成目標
知道了在這刻我會置身於哪裡
即使我徬徨時候裡   勇敢試從來憑全力追
知道了甚麼境況裡   已知所進退

前途已掌握於手裡   亦會相信親友不再疑慮
徬徨裡   我已不畏懼   昂然踏前就能自創創舉

自信的心不會碎   不管多氣餒
率真的心加了一歲   不會抹去
任何問題亦笑對   心知勝利努力去覓取
在競爭的工作裡   都可撐過去
小小苦楚心裡可以一笑面對
未來十年廿八歲   敢去將愛豁出去    

一生肯進取   無論勝負也值得得到讚許

一生都記取   無論處順與逆都可有創舉
信念除畏懼   信念除畏懼    信念除畏懼   信念除畏懼‧‧‧‧‧‧
      

身心不怕碎   不管多氣餒
率真的心加了一歲   不會抹去
任何問題亦笑對   心知勝利努力去覓取

身心不怕碎   不管多氣餒
率真的心加了一歲   不會抹去
任何問題亦笑對   心知勝利努力去覓取

在競爭的工作裡   亦可撐過去
小小苦楚心裡可以一笑面對
未來十年廿八歲   敢去將愛豁出去   敢去將我豁出去

祝福我明年十六歲   向著前仍然全力追
相信我在這生會有最精彩過去






8 則留言:

  1.  有一個晚上,我都坐過哩張檯我,真係自成一角。但光線過暗,相互太遠,傾偈唔想大聲,所以唔太方便!
    你唔好考大家視力啦!影到阿哥非洲陰陽樣,只見人形,又話睇到他表情合意,係咪真 o架?! 我睇到佢眼神話 ," 幾時用好呢?!"

    回覆刪除
  2. 係呀!個 View 好靚....睇日落 !
    真係合意架 !唔係自大呀 !
    我買禮物通常都啱當事人心意
    我會留意別人的喜好....打扮....興趣......
    再研究佢對顏色...潮流的品味
    唔係自大.....自問 Taste 都ok架.....
    好多朋友都信我....揾我陪買嘢......
    我呀哥有依啲裇衫架...
    上次去日本叫我幫佢配番遺失了的一隻 Agnes b 袖口鈕.....我唔係亂買架

    回覆刪除
  3. 我都係呢到慶祝過我兩次大事呀
    環境唔錯的!
    恭喜你哥哥升完再升喎

    回覆刪除
  4. 一定係結婚週年....
    呀囡滿月.......新居入伙.......升職
    係咩啫?
    多謝

    回覆刪除
  5. 太年青的男士很少用袖口鈕, 我大哥最近又升職, 都唔知送乜嘢比佢...

    回覆刪除
  6. 唔 ....男人都好易買喎
    公事包?Handbag? 銀包?恤衫?T恤?筆?錶?Notebook?Netbook?電話?Tie?書?

    回覆刪除