2010年8月23日星期一

二人晚餐

 


意式燒豬肋骨


為了再實習燒烤菜式


今早便到街市買金沙骨


醃了一個早上


瞓醒便開始我的宴客制作


末烤前



 








 


已經是第二次的練習


今次勉強可見人



 














我邀請好友試菜


味道很好....濃郁蜜味


但我略嫌乾了點....下次一定會更好



 








 


煲了蠔豉老黃瓜黃豆煲豬


有蠔豉煲嘅湯.......特別香濃惹味




 















 


這便是我們的晚餐


好朋友讚好



 









 


飯後還有伯爵茶布丁及西瓜


豐富且美味的二人晚餐








 


 



千與千尋~ 音樂盒

6 則留言:

  1. 今日看到你大魚大肉,雖然好豐富,又有我鍾意食嘅蟹 ~ 咁簡單的煮法,最原味!但可惜唔襯我心情囉!
    因為菲國事件,我下午已在想,槍手要乜都應承、要乜都話得,總之騙又好、點都好,總之令槍手放人,其後點處置、拘捕又係後話!
    但到晚上看直播  .....  我覺得罪圭禍首係個逃走 嘅司機,如果唔係亂講,話人質全亡,我估警方唔會做 d 咁蠢嘅敲打窗、門,咁刺激槍手嘅行為!
    一句說話可以引發好大事故,我會引以更警惕自己!

    回覆刪除
  2. 其 實成個過程我都有睇
    但我諗到最後一定會放人質.....
    因為兇徒本性不壞....見佢一早放走啲老弱婦嬬...
    所以心想會傍晚放人
    但晚飯時...突然話全部遇難...
    見警察特種部隊咁樣救人....實在令人咋舌
    眾人只有一鐵錘......打吓前....打吓後...全無計劃
    尤如鄉間農民救人.....菲律賓警察如此質素
    我諗司機嘅行為可以體諒
    一個人受到如此創傷...情緒一定不穩
    可能佢見兇徒開了數槍......又用刀....兇徒又話死晒....便誤以為全身亡.....
    只怪當地警方辦事不力
    一切都整定.....生有時....死有時....都係一句珍惜眼前人....人生就是無常....不要計較太多

    回覆刪除
  3. 真係好,可以同朋友食野傾計!

    回覆刪除
  4. 其實依餐飯食得不太安樂
    我們睇住電視直播菲律賓事件
    整個過程簡直令人難以置信
    我們一直都以為會相安無事
    估不到突然情況大變....見司機逃出還說全部人遇難
    見警察特種部隊咁樣救人....實在令人咋舌
    眾人只有一鐵錘......打吓前....打吓後...全無計劃佈處可言
    尤如鄉間農民救人.....菲律賓警察如此質素....
    只怪當地警方辦事不力 .....港人真是死得無辜
    一切都整定.....生有時....死有時.......實在唏噓!
     

    回覆刪除
  5. 呢排睇完新聞之後都好冇心機, 冇動力做任何事, 好down...

    回覆刪除
  6. 的確令人好難過
    難過在於是人生的生離死別...無常是難避免
    但這次是由於處理不當...草菅人命...
    還讓我們目睹整个過程.....
    好傷心.....希望各人早日復原

    回覆刪除