2009年1月17日星期六

好鑊難求





鑊是厨房中最重要的工具


一隻易傳熱又唔黐底的鑊


是我尋找多時的珍品


但一直由於價錢昂貴


又新工上任不夠三個月


哈!我們這行最忌「孭鑊」


今日終於深思熟慮下


買下這隻 woll 鑽石鑊


 





 


買一隻 36 cm 中式鑽石鑊 $3099


送多一隻 24 cm 平底鑽石鑊---價值 $1699


格價多時


由原價 $2899 加到現在 $3099


即變相 $200 買多一隻 24 cm 平底鑊


 





 


這隻鑽石鑊--- Made In Germany


鑽石鑊是鑊面舖上無數細小鑽石粉末的一種塗層


在燈光下會看見閃閃發光


而這塗層比一般易潔塗層堅硬


所以防刮效果好


不易擔心表層易被刮花或脫落


買點:


 平均受熱---加熱幾分鐘,鑊邊温度幾乎跟中央差不多


少油煙但夠鑊氣


名厨楊貫一的富臨飯店也改用這隻鑊


 





 


為保護面層


再買一隻膠鑊鏟


免弄花鑊面


買滿 $1000 有靚靚 I Love Kitchen 圍裙送添


為歡迎我的新朋友


明天要買韮菜、肥豬肉開鑊


因韮菜同肥豬肉能把生產時細小的鐵粒全部帶走


方法:


燒熱鑊身,放下肥肉,將肥豬肉掃勻鑊面


然後把韮菜放下加少許水


待韮菜煮至軟身


用鑊鏟把韮菜推開


擦勻鑊面


直至韮菜變黃便可


 


 




17 則留言:

  1. 3k for a wok!! I prefer a lens la

    回覆刪除
  2. 我都好有興趣買呢隻鑊,想請問吓隻鑊好唔好用?因為隻鑊真係好貴,我驚"sai" 錢.

    回覆刪除
  3. 好好用!
    少用油又唔"痴鑊"
    少油煙又乾淨--以往煮完餸啲油彈到周圍都係
    現在只是幾點在爐邊
    煎魚全鑊受熱,一次可煎多條都唔痴鑊
     

    回覆刪除
  4. 你好! 我有興趣買呢隻鑊,找到你篇blog,但隻鑊很很貴,(一田特賣日36cm wok + 8L煲 $2699),想問你2年半後重有冇用隻鑊,好用嗎? 有冇痴鑊? 多謝你的意見!

    回覆刪除
  5. 有用!無痴鑊...仍然咁好用

    回覆刪除
  6. Hi, 我最近都睇中這款wok, 想問吓你用到現在嗰wok還ok嗎?  請提供意見值得買嗎?

    回覆刪除
  7. 好用!
    少用油又唔"痴鑊"
    少油煙又乾淨--以往煮完餸啲油彈到周圍都係
    現在只是幾點在爐邊
    煎魚全鑊受熱,一次可煎多條都唔痴鑊
    但注意保養 :
    1.) 買一隻膠鑊鏟, 免弄花鑊面
    2.) 勿用鋼絲刷、百潔布 (磨損性的物質)清洗
    3.) 建議勿用去污液 e.g. 藍威寶、潔而亮
    4.) 用後不要立即用凍水贊下...好傷鑊面,最好用熱水浸洗,可以的話洗潔精都走,若太膩就 Mild detergent !
    這都是我小小建議 !
    還看妳使用率及興趣再自己下結論吧

    回覆刪除
  8. 多謝你的資料! 現在好鑊真難求, 就算不計較價格問題, 都不代表貴就一定好, 真係怕怕!  早幾天我在 "廚房" 個SALES仲話建議係煮完立即洗鑊?! 我煮野一向用木筷子及木鏟, 應該都OK吧! 但不可用凍水贊鑊的問題, 即使我在煎好食物時, 要加水再去煮/炆, 都最好加熱水而不是加凍水囉?

    回覆刪除
  9. 其實所有易潔鑊都忌用強力去污物料及清潔劑,
    我所講的並不單止 Woll
    好多烹飪經驗豐富的朋友都有這些 Suggestion
    有時並非個易潔鑊品質有問題
    保養才是最重要
    至於用凍水(贊)煮食,這個當然無問題,我諗水與食物的比例不會差太遠,即使用凍水贊下也不會立即劇變 (快速下降) 致有損 Coating ;相對若烹調完畢,吉鑊的溫度仍很高,這樣下凍水浸就驟降鑊溫→咁就好傷鑊 !
    以上都是我憑直覺推斷出來,並無實際理據支持 !
    用 Silicone /木的都可防磨損鑊面的

    回覆刪除
  10. 你好!知道你用了 WOLL 的鑊已一段日子,請問現在個鑊還 OK 好用嗎? 謝謝! Rita

    回覆刪除
  11. sorry, my email address is tsangrita@yahoo.com, many thanks!

    回覆刪除
  12. 好用!
    少用油又唔"痴鑊"
    少油煙又乾淨--以往煮完餸啲油彈到周圍都係
    現在只是幾點在爐邊
    煎魚全鑊受熱,一次可煎多條都唔痴鑊
    但注意保養 :
    1.) 買一隻膠鑊鏟, 免弄花鑊面
    2.) 勿用鋼絲刷、百潔布 (磨損性的物質)清洗
    3.) 建議勿用去污液 e.g. 藍威寶、潔而亮
    4.) 用後不要立即用凍水贊下...好傷鑊面,最好用熱水浸洗,可以的話洗潔精都走,若太膩就 Mild detergent !
    這都是我小小建議 !
    還看妳使用率及興趣再自己下結論吧

    回覆刪除
  13. 請問你用了幾年,隻鑊有冇花?

    回覆刪除
  14. 四年已換了一隻新!
    I Love Kitchen 嘅 Promotion 係 10 年內可1/3 價錢換一隻新
    問題是油漬難清!痴鑊

    回覆刪除
  15. 四年已換了一隻新 - now do you still recommend woll diamond plus wok or other brand?

    回覆刪除
  16. Recommend ! 傳熱快及輕!可能係我保養得唔好

    回覆刪除