2008年12月8日星期一

賺了!




好唔容易完成了課程最後的一份功課,我可以畢業啦




近期的夜更總要帶些筆記、書本 make notes,同事問我是否趕功課?




她笑着說:我個學位比人貴好多!




我:你讀邊間?




同事:邊間唔係問題!重要是我啲 paper 全部比錢揾人做,學士功課 $1/word,我駛多幾萬!




我:嘩!有啲生意架??咁媽士打咩價?




同事:$2.5/word.........我無錢所以我唔讀啦!哈!我畢業相都費事影,恐怕頂帽都跌落嚟!求其拎張證書就算!




我一邊做這份功課,一邊偷笑!想我賺了 $7500!




終於賺到啦!




明年 12 月才有得行畢業禮、影畢業相。




期待換相----今次係藍色袍啦










2 則留言: